eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Strzelce Opolskie: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie
Numer ogłoszenia: 213233 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, fax 077 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie. 1 Wykaz pomieszczeń: 1.1 Pomieszczenia budynku głównego Szpitala w Strzelcach Op.- bez strychu i pomieszczeń technicznych. 1.2 Pomieszczenia budynku Pogotowia- bez pomieszczeń technicznych na Ip. oraz pomieszczeń w piwnicy. 1.3 Pomieszczenia budynku Administracji- bez pomieszczenia strychowego oraz piwnic. 1.4 Pomieszczenia w budynku w Zawadzkiem zajmowane przez zespół wyjazdowy Pogotowia (pomieszczenia przebywania zespołu, 2 pomieszczenia magazynowe, WC). 1.5 Wykaz wszystkich pomieszczeń objętych usługą sprzątania oraz ich metraże uwzględniające podział na kondygnacje zawarto w zał. nr 3 do SIWZ. 2.1 Zakres sprzątania 2.2. Sprzątanie oddziałów szpitalnych oraz zabiegowych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. wg Wymogów Sprzątania Oddziałów Szpitalnych stanowiących zał. nr 4 oraz zał. nr 5 do SIWZ (Wymogi dla Bloku Operacyjnego). 2.3 Sprzątanie następujących komórek organizacyjnych ZOZ-u: - Pomieszczenie po Pralni Szpitala (obecnie pełni funkcję pomieszczenia przyjmowania i wydawania prania firmie zewnętrznej) - wg Wymogów Sprzątania Pralni - zał. nr 6 do SIWZ. - Centralnej Sterylizatorni- wg Wymogów Sprzątania Centralnej Sterylizatorni - zał. nr 7 do SIWZ. - Kuchni- wg Wymogów Sprzątania Kuchni - zał. nr 8 do SIWZ. - RTG- wg Wymogów Sprzątania RTG - zał. nr 9. - Laboratorium- wg Wymogów Sprzątania Laboratorium - zał. nr 9 do SIWZ . - Apteki - wg Wymogów Sprzątania Apteki - zał. nr 9 do SIWZ. - Poradni Specjalistycznych w budynku Szpitala oraz w Budynku Administracji- wg Wymogów Sprzątania Poradni Specjalistycznych - zał. nr 9. 2.4 Sprzątanie pomieszczeń biurowych- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 2.5 Sprzątanie pomieszczeń w budynku Szpitala w Zawadzkiem- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych - zał. nr 10 do SIWZ. 2.6 Mycie balkonów, tarasów, wind oraz podjazdu dla karetek (ujęte w zał. nr 4 do SIWZ). 2.7 Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, misek do mycia pacjentów. 2.8 Wykonywanie czynności na Salach Operacyjnych, zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 2.9 Akrylowanie podłóg. Do zakresu przedmiotu zamówienia wprowadza się obowiązek gruntownego czyszczenia i akrylowania podłóg o łącznej powierzchni - 4 292,00m2 z częstotliwością -2 x w roku. Do zmywania należy użyć środków o parametrach technicznych co najmniej takich jakie posiada Bendurol Medical lub Bendurol Forte. Do akrylowania należy użyć środków o parametrach technicznych co najmniej takich jakie posiada Izistar lub Lodan. Powierzchnie podłóg do akrylowania są następujące: Budynek Szpitala w Strzelcach Op. IIIp-1050,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Ginekologii i Wewnętrznym, - bez gabinetu zabiegowego na Ginekologii, IIp -1000,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Dziecięcym i Położniczym, - bez sali cięć cesarskich na Trakcie Porodowym, Ip-1000,00m2 - bez klatek schodowych, - bez kuchni oddziałowych na Chirurgii, - bez sal operacyjnych na Bloku Operacyjnym, - bez sal zabiegowych na Chirurgii. Parter-870 m2 - bez klatek schodowych, - w Aptece-bez pomieszczeń-nr 41,48 ,49, które są wykafelkowane, - bez Pracowni Holterowskiej, hollu i Serwerowni, 2 łazienek naprzeciwko Centrali Telefonicznej, - w Gastroskopii-bez łazienki, - w Laboratorium-bez pomieszczeń 8,13,14,15, które są wykafelkowane, - w kuchni- bez pomieszczeń 72,65,73,64,63,82,81,80,69, które są wykafelkowane. 2.10 Mycie okien i drzwi balkonowych, drzwi wejściowych oraz drzwi wewnętrznych, jak i przeszklonych ścian na oddziałach. We wszystkich placówkach ZOZ okna winne być myte 1 x na kwartał oraz w razie bieżących potrzeb, np. przy gruntownym sprzątaniu. Strony wewnętrzne okien (ramy) i parapety podlegają codziennemu sprzątaniu. Łączna powierzchnia okien i drzwi balkonowych, nie uwzględniająca przeszklonych drzwi wewnętrznych oraz przeszklonych ścian na Oddziale Dziecięcym, wynosi: 1200m2. Okna na klatkach bocznych są nieotwieralne. Mycie zewnętrznej strony jest niemożliwe od strony klatki. Wymaga użycia wysięgnika ( 1 x w roku). Powierzchnie okien: Budynek Szpitala w Strzelcach Op.- łączna powierzchnia- 1020 m2 - drzwi balkonowe-44 sztuki- 170 m2, - drzwi wejściowe-5 sztuk- 28 m2, - okna -347 sztuk- 630 m2, - okna podwójne(OAiIT, TRAKT, BLOK, KUCHNIA,STERYLIZACJA)-151 sztuk = 95,64 m2 x 2 = 192,00 m2, - dodatkowo drzwi wewnętrzne przeszklone oraz przeszklone ściany na Oddziale Dziecięcym. Budynek Pogotowia z Łącznikiem - łączna powierzchnia-95 m2 - drzwi wejściowe-5 sztuk - okna -61 sztuk - dodatkowo drzwi wewnętrzne przeszklone. Budynek Administracji -łączna powierzchnia-86 m2 - drzwi wejściowe-4 sztuki, - okna -61 sztuk. 2.11 Czyszczenie żaluzji. Czyszczenia żaluzji pionowych należy wykonywać z częstotliwością -1x w roku. Łączna powierzchnia żaluzji wynosi-670 m2. Powierzchnia żaluzji w poszczególnych budynkach przedstawia się następująco: Budynek Szpitala - IIIp.-220 m2 - IIp.- 180 m2 - Ip 180 m2 m2 Budynek Pogotowia-30 m2 Budynek Administracji wraz z poradniami specjalistycznymi-60 m2 2.12 Przyjmowanie czystego prania. Odbiór bielizny czystej od pracownika obsługi technicznej Zamawiającego i umieszczenie jej w szafach na oddziałach Zamawiającego. 2.13 Zbieranie odpadów komunalnych i medycznych. a. odpady komunalne: i. worki ze śmieciami należy zbierać ze wszystkich pomieszczeń 2 x dziennie do dużego worka foliowego( czarnego), następnie związać go , opisać i zanieść do brudownika, skąd będzie zabrany przez pracownika Zamawiającego w ustalonych godzinach i przetransportowany na śmietnik ii. po opróżnieniu kubła należy go umyć ciepłą wodą z detergentem, wytrzeć do sucha i wyłożyć nowym workiem foliowym- czarnym. b. odpady medyczne: i. w kubłach znajdują się podwójne czerwone worki foliowe, które wraz z odpadami medycznymi są odbierane 2 razy dziennie (worki należy związać i opisać) przez pracowników Zamawiającego i transportowane do magazynu odpadów niebezpiecznych, ii. po opróżnieniu kubła, kubeł należy zdezynfekować, umyć i powtórnie zdezynfekować, i włożyć nowy worek. 2.14 Dostarczanie do poszczególnych komórek ZOZ-u materiałów eksploatacyjnych takich jak: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, worki na odpady wg Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 12 i 13 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale albo kopia potwierdzona notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o wielkości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania szpitali), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że poziom wartościowy usługi jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, gdy wykazane referencje dotyczyć będą usługi sprzątania w szpitalach, o co najmniej 160 łóżkach, posiadających następujące oddziały: wewnętrzny, ginekologiczny, położniczy, dziecięcy, noworodkowy, trakt porodowy, chirurgiczny lub poziom wartościowy usługi kształtuje się w wysokości ok. 36 000,00 zł brutto na miesiąc bez dostawy materiałów eksploatacyjnych. 5.Minimum 3 referencje potwierdzające, że usługi wykazane w pkt. 6.1.3. wykonano należycie. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 składy każdy z Wykonawców oddzielnie. 8.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Strzelce Opolskie ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ZOZ Strzelce Opolskie ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.