eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresieczęść IPracownik ds. kadr i płac, część IISpawanie metodą TIG - 141, część IIIKucharz małej gastronomii z elementami cateringu, część IVMonter stolarki okiennej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Świdnik: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I: Pracownik ds. kadr i płac, część II: Spawanie metodą TIG - 141, część III: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu, część IV: Monter stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 244494 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188211 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 461 35 02, faks 81 461 35 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I: Pracownik ds. kadr i płac, część II: Spawanie metodą TIG - 141, część III: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu, część IV: Monter stolarki okiennej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: - część I Pracownik ds. kadr i płac, dla 10 osób bezrobotnych, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 120 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności z zakresu płac, prawa pracy, zagadnień kadrowych, obsługi programów komputerowych oraz obsługi komputerowych programów finansowo - księgowych. - część II: Spawanie metodą TIG - 141, dla 10 osób bezrobotnych, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 103 godziny zegarowe. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy na stanowisku spawacza po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-17 oraz normą EN-PN287-1 (lub równoważnego potwierdzającego, że szkolenie prowadzone jest zgodnie z wymogami ministra właściwego do spraw gospodarki). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną dostosowaną do liczby 10 osób, na zajęciach praktycznych wymagane jest dysponowanie 10 stanowiskami spawalniczymi. - część III: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu, dla 10 osób bezrobotnych, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 110 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie kucharza. - część IV: Monter stolarki okiennej dla 8 osób bezrobotnych, łączna liczba godzin szkolenia powinna wynieść nie mniej niż 98 godzin zegarowych. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności z zakresu montażu stolarki okiennej. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sali dydaktycznej dla 8 osób oraz zapewnienia na zajęciach praktycznych uczestnikom szkolenia odpowiedniego sprzętu spełniającego wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenia finansowane będą ze środków Funduszu Pracy. Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2008 r nr 69, poz. 415 z późn. zm.) szkolenia finansowane przez starostę odbywają się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Miejsce przeprowadzenie szkoleń: Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Świdnik lub w mieście Lublin. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Szkolenie musi być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Przeprowadzenie szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia zwolnione jest z podatku VAT ponieważ są to usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych (finansowanie Fundusz Pracy 100%). Podstawa prawna: - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy o VAT, zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego (inne niż objęte systemem oświaty, itp.), finansowane w całości ze środków publicznych (oraz świadczenie usług ściśle z tymi usługami związane), - § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - nr 7 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część I) - nr 8 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część II) - nr 9 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część III) - nr 10 do SIWZ - projekt umowy i nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (część IV).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pracownik ds. kadr i płac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 2 w Lublinie, ul. Pogodna 52, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8557,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6605,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Spawanie metodą TIG - 141

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, ul. Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18378,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, ul. Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8256,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8373,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8373,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Monter stolarki okiennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sannort sp. z o.o., ul. Ożarowska 75, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9408,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.