Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Koszalin: Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB
Numer ogłoszenia: 244438 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3484444, faks 094 3484434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik MGB 120l 200 sztuk Pojemnik MGB 240l 100 sztuk SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Parametry techniczne, jakościowe, rozmiary, rodzaj materiałów) Pojemniki wykonanie metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD). Posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny (dołączyć atest). Wykonane zgodnie z normą EN-840 (dołączyć certyfikat). Posiadają certyfikat zgodności RAL GZ 951/1 (dołączyć certyfikat). Dwukołowy system jezdny. Koło zestawu jezdnego o średnicy 200 mm z oponą gumową pełną. Tarcza koła wykonana z niskociśnieniowego polietylenu o wysokiej gęstości cząsteczek. Nośność każdego koła około 2000 N. Listwa do współpracy z grzebieniowym mechanizmem załadowczym usytuowana na czołowej części kadłuba pojemnika. Kolorystyka kadłuba i pokrywy pojemników - grafitowa. Przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu. Pojemniki trwale oznakowane metodą termodruku poprzez naniesienie na pojemnikach logo Zamawiającego, numeru telefonu 094 348-44-45 oraz numeru porządkowego pojemnika w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - z zastrzeżeniem 100 szt. pojemników 120l. oznakowane logo 100 szt. pojemników 120l. bez oznakowania Dostawa w module transportowym do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach opisanych poniżej, a mianowicie: Udzielenie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu dostaw ilości zamawianych pojemników poszczególnych rodzajów o wielkości do 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców, którzy wykonali co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawa została wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
oryginały lub kserokopie certyfikatów potwierdzających zgodność wykonania pojemników z normami wymienionymi w niniejszej siwz. atest Państwowego Zakładu Higieny (dołączyć atest). Wykonane zgodnie z normą EN-840 (dołączyć certyfikat). Posiadają certyfikat zgodności RAL GZ 951/1 (dołączyć certyfikat).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez: 1) zmniejszenia ilości kupowanych pojemników, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia opisanego w § 3 umowy, z zastrzeżeniem, że z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, 2) zmiany ceny, jeśli ulegną zmianie warunki dostawy lub parametry techniczne i rozmiary zamawianych pojemników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
ul. Komunalna 5 Budynek D pokój nr 9
75-724 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 12:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5 Sekretariat Przedsiębiorstwa Budynek A pokój nr 4 75-724 Koszalin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





