Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Warszawa: przedłużenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania ORACLE.
Numer ogłoszenia: 244425 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedłużenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania ORACLE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia asysty technicznej użytkowanego oprogramowania ORACLE na okres 12 miesięcy od dnia 29.12.2007r. 2. Wykonawca w ofercie musi uwzględnić, że Zamawiający posiada aktywną asystę techniczną do dnia 28.12.2007 r. na użytkowane oprogramowanie ORACLE jak poniżej: (Nazwa produktu - Rodzaj licencji - Nr licencji) Oracle Database Standard Edition - 5 użytkowników nazwanych - OPL-131204-7235-TK, Oracle Database Enterprise Edition - 2 CPU - OPL-291206-10719-RB, Oracle Internet Application Server Business Intelligence - 2 CPU - OPL-201206-10697-RB, Jdeveloper - 5 użytkowników nazwanych - OPL-240805-8262-RB, IDS - 1 użytkownik nazwany - OPL-240805-8262-RB 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy certyfikat potwierdzający nabycie przez Zamawiającego asysty technicznej wyżej wymienionych produktów w terminie 7 dni od zawarcia umowy. Asysta techniczna obejmuje prawo do aktualizacji oprogramowania bez dodatkowych opłat licencyjnych i wsparcie techniczne na poziomie Podstawowych usług asysty technicznej (Software Update License & Support) zgodnie z zasadami opisanymi na stronie: http://www.oracle.com/global/pl/asysta//index.html
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SIWZ, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. zapewnią świadczenie asysty technicznej na oprogramowanie wymienione w Rozdziale I pkt 2 Opis przedmiotu zamówienia. 4. posiadają status ORACLE PARTNER. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania potwierdzający, że Wykonawca posiada statusu ORACLE PARTNER, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie Wykonawcy, że zapewni świadczenie asysty technicznej na oprogramowanie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 5. Wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w Rozdziale II niniejszej SIWZ 6. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190, pok. 228..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190, pok. 101 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Usługa asysty technicznej nad posiadanym systemem typu LIS/PIS
- Obsługa serwisowa oraz bieżący nadzór nad oprogramowaniem Elektroniczna Karta Znieczuleń (EKZ)
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





