Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Wrocław: Dyżury i wyjazdy interwencyjne w dni robocze i wolne od pracy na terenie działania Rejonu w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 244270 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www: gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyżury i wyjazdy interwencyjne w dni robocze i wolne od pracy na terenie działania Rejonu w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Dyżury i wyjazdy interwencyjne w dni robocze i wolne od pracy na terenie działania Rejonu w Głogowie w podziale na 2 Części, w zakresie: Część 1 - obejmuje Dyżury i wyjazdy interwencyjne na drogi krajowe nr 3 i 12. Część 2 - obejmuje Dyżury i wyjazdy interwencyjne na drogi krajowe nr 18, A-18 i 94.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1/ W postępowaniu nie mogą brać udział wykonawcy, wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2/ Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3/ Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami niezbędnymi do wykonywania zamówienia, tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednio do stanowisk jakie zostaną im powierzone oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał jako strona umowy usługi w zakresie usuwania awarii występujących po kolizjach drogowych i zabezpieczania miejsc zdarzenia na drodze bądź wykaże się doświadczeniem w prowadzeniu robót drogowych związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa ruchu. 4/ Wykonawca musi wykazać: < dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000,00 zł < posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. < średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia /oświadczenia lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem/: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Podpisany projekt umowy oraz projekt Szczegółowych warunków umowy. 5. Dane finansowe wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, należy przedstawić na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Na potwierdzenie danych należy dołączyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla wykonawców. 9. Informację o posiadanym sprzęcie, środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów. SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej, odpłatnie w siedzibie zamawiającego lub pocztą, koszt 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dyżury i wyjazdy interwencyjne na drogi nr 3 i 12..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje drogę nr 3 km 334+291 - 376+175 i drogę nr 12 km 85+768 - 154+076: - 254 dyżury w dni robocze, - 112 dyżury w dni wolne od pracy, - szacunkowo 120 interwencji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dyżury i wyjazdy interwencyjne na drogi krajowe nr 18, A-18 i 94..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje drogę nr 18 km 54+100 - 70+872, drogę nr 94 km 0+000 - 11+176, drogę nr A-18 km 70+872 - 87+856: - 254 dyżury w dni robocze, - 112 dyżury w dni wolne od pracy, - szacunkowo 120 interwencji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław - Etap VI
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Zabudowa wyrw oraz kolein na terenie ZZ Kalisz
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.