eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi kominiarskie - czyszczenie przewodów i okresowa kontrola przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach administracyjnych, ul. Oświęcimska 6, KPP Lubliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Katowice: Usługi kominiarskie - czyszczenie przewodów i okresowa kontrola przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach administracyjnych, ul. Oświęcimska 6, KPP Lubliniec
Numer ogłoszenia: 244077 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax. 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie - czyszczenie przewodów i okresowa kontrola przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach administracyjnych, ul. Oświęcimska 6, KPP Lubliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie - czyszczenie przewodów i okresowa kontrola przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach administracyjnych, ul. Oświęcimska 6, KPP Lubliniec.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Warunek o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1-2 i spełnieniu warunków art. 22.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24.1-2 ustawy. Oferta wykonawcy , której treść nie będzie odpowiadać specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do wykonywania usług kominiarskich tj. dyplom mistrza kominiarstwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Wypełnione oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust 1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych złożone w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Dokument uprawniający do wykonywania usług kominiarskich- tj. dyplom mistrza kominiarstwa wydany dla osoby wykonującej czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. B/ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 25 USTAWY P.Z.P. - 1.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LUBLIŃCU , 42-700 LUBLINIEC UL. OŚWIĘCIMSKA 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LUBLIŃCU , 42-700 LUBLINIEC UL. OŚWIĘCIMSKA 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.