Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Wałbrzych: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach przy ul. Grota Roweckiego 3,3a, ul. Puszkina 15 oraz ul. Daszyńskiego 4a, stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 244053 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, fax 074 8477477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach przy ul. Grota Roweckiego 3,3a, ul. Puszkina 15 oraz ul. Daszyńskiego 4a, stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług kominiarskich w budynkach przy ul. Grota Roweckiego 3, 3a, ul. Puszkina 15 i ul. Daszyńskiego 4a, stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez MZB sp. z o.o. w Wałbrzychu, polegających na: - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty obowiązywania umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 4 tygodnie o obwodzie do 108 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych dymowych w sezonie grzewczym od daty obowiązywania umowy do 30 kwietnia roku następnego z zachowaniem częstotliwości czyszczenia przewodów co 4 tygodnie o obwodzie pow. 164 cm, minimalnie 4 razy we wskazanym powyżej okresie z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych spalinowych, minimalnie 2 razy w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - wykonywaniu czyszczenia przewodów kominowych wentylacyjnych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; - sprawdzaniu stanu technicznego przewodów kominowych, zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego w przypadku nieruchomości przy: ul. Grota Roweckiego 3, 3a w terminie 7 dni od daty obowiązywania umowy, ul. Puszkina 15 w maju 2008 r. z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego; 2. Wykonawca będzie stosować narzędzia i przyrządy pomiarowe niezbędne do wykonywania zamówienia, stanowiące własność wykonawcy (lub są przez niego dzierżawione albo wynajęte). 3. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają niżej wymienione warunki ogólne, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie określonym w pkt 3 SIZW, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne, tj.: 1) wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane; 2) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i posiada następujące kwalifikacje, a) staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat, b) uprawnienia określone w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego A stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 3. oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym zgodnie z art. 22 ustawy p.z.p. oraz, że nie jest wykluczony z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wg załączonego formularza B do SIWZ; 4. wykazu usług, wg załączonego formularza C do SIWZ; 5. wykazu osób, wg załączonego formularza D do SIWZ; 6. oświadczenia, o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia (formularz oferty). W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: - wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2,3 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 1,4,5,6 składają razem. Uwaga: 1. Zamawiający łącznie ocenia uczestników konsorcjum. 2. Zgodnie z art. 141 ustawy p.z.p. wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginału podpisanego przez wystawcę lub w postaci kserokopii potwierdzonej (za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Dokumenty złożone przez oferenta w trakcie procedury przetargowej, zatrzymuje zamawiający.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Gen. Andersa 48 (pok. 15) 58-304 Wałbrzych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu ul. Gen. Andersa 48 (pok. 10 sekretariat) 58-304 Wałbrzych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług na okresową kontrolę stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.121.2025
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
- Realizacja usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





