Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Puszczykowo: Budowa lądowiska dla helikopterów w NZOZ Szpital w Puszczykowie
Numer ogłoszenia: 24337 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lądowiska dla helikopterów w NZOZ Szpital w Puszczykowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa lądowiska dla helikoptera zlokalizowano w pobliżu Oddziału Ratunkowego Przedmiot zamówienia obejmuje : Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne zmechanizowane Ręczne roboty ziemne, Roboty wykończeniowe i towarzyszące, Konstrukcje betonowe i żelbetowe monolityczne, Izolacje Tynki, okładziny i licowanie powierzchni wewnętrznych Podłogi i posadzki Szczegółowy opis techniczny i jakościowy przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) przedmiar robót. c) Dokumentacja projektowa Lokalizacja : Puszczykowo działka nr 950/2 - południowa część Szpitala Opis projektowanych rozwiązań: Pierwszą warstwę będzie stanowić piasek zasypywany warstwami i ubijany grubości 30cm. Następną warstwę będzie stanowić podbudowa z kruszywa naturalnego doziarniona w 20% kruszywem łamanym grubości 20cm Płyta betonowa grubości 20 cm z betonu marki B-30 zbrojona siatką stalową 15 x 15 cm z drutu 10 mm 34Gs. Warstwę poślizgową stanowi warstwa folii budowlanej. Płytę nawierzchniową wykonać betonową grubości 15 cm z betonu marki B-40. Płyta zdylatowana w kwadratach 500 x 500 cm. Przerwy dylatacyjne wypełnione masą dylatacyjną PLASTIKOL. Fragmenty płyty lotniskowej wykonać z betonu barwionego na kolor czerwony. Środek płyty literę H wykonać z betonu w kolorze białym. Część centralna jest grzana. Dla podczepienia drutów grzejnych nalezy wykonać siatkę montażową z drutu O 8 mm o rozstawie drutów osiowo co 9,3 cm wywinięciem stopek na końcu każdego pręta na 5 cm. Usztywnienie w kierunku poprzecznym wykonać o rozstawie prętów co 1 m. Odwodnienie naokoło płyty stanowi system odwodnień liniowych ACO DREIN typ S150K..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.51.11 - Roboty budowlane w zakresie nawierzchni lotnisk 45.23.51.10 - Roboty w zakresie budowy płyt lotniskowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, uznaje się roboty budowlane dotyczące budowy infrastruktury zewnętrznej na minimalną kwotę 350 000,00 zł każda z tych robót;, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane, posiadających zaświadczenie o nadaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów, którzy będą pełnić funkcje kierownicze a zwłaszcza w zakresie branż a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, b) kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, c) kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 350.000,00 zł od jednego zdarzenia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, uznaje się roboty budowlane dotyczące budowy infrastruktury zewnętrznej na minimalną kwotę 350.000,00 zł każda z tych robót; 1) wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować realizację zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu; 2) aktualne dokumenty uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji kierowników robót (zaświadczenie o nadaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów) przez osoby, które będą kierować robotami zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę: 350.000,00 zł od jednego zdarzenia; 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 2. oraz 3. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.1), 2., 3, 4. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w punkcie 1.2) winny zostać złożone w formie oryginałów. Dokumenty wymienione w punkcie 1.1., 3. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 11
62-041 Puszczykowo
Dom Pracowniczy pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





