Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Święta Katarzyna: Wyłonienie stałego wykonawcy do prac z zakresu rozbudowy sieci wodociągowej
w miejscowościach na terenie Gminy Święta Katarzyna.
Numer ogłoszenia: 243305 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Święta Katarzyna , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie stałego wykonawcy do prac z zakresu rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowościach na terenie Gminy Święta Katarzyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami do granicy działki wraz armaturą i wpięciem do istniejącej sieci, na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego projektów; prace wykonywane będą na podstawie bieżących zleceń, wystawianych sukcesywnie w ciągu roku, w zależności od potrzeb; rozliczanie będzie następowało na podstawie kosztorysów powykonawczych, zgodnie z podanymi stawkami w ofercie; długość sieci wodociągowej przewidzianej do wykonania w 2010 r. ok. 3 500,00 mb, ilość może ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca będzie zobowiązany do przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, odtworzenia dróg, odtworzenia przerwanych w trakcie realizacji robót urządzeń drenarskich. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, Wykonawcy będzie zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych (lub powiatowych jeżeli dotyczy)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają wymagane uprawnienia, posiadają sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji zadania, Przy wyżej wymienionych wymaganiach, ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. - byli wykonawcą w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót w zakresie budowy sieci wodociągowej po minimum 10 000,00 zł brutto, każde zadnie. Za każde zrealizowane zadanie i udokumentowane, że zostało wykonane należycie wykonawca otrzyma 5 pkt. Zostanie wybranych 5 wykonawców z największą liczbą punktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizacje zadania i przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. Wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia realizacji zadań z zakresu wykonania sieci wodociągowej, należy dołączyć dokumenty innych zamawiających z których będzie jednoznacznie wynikało, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Podwykonawca zgodnie z ustawą nie jest wykonawcą - przedłożone referencje podwykonawcy nie zapewnią spełnienia powyższego warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.