eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzetarg nieograniczony na dostawę paliw pędnych na potrzeby kolumny transportowej KM PSP w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony na dostawę paliw pędnych na potrzeby kolumny transportowej KM PSP w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 243026 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej, ul. Strażacka 10, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2447060, fax 0-32 2447060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ruda.katowice.kwpsp.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę paliw pędnych na potrzeby kolumny transportowej KM PSP w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia 4.000 litrów. Pb, 16.000 litrów ON

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków następuje według formuły: spełnia /nie spełnia Każdy wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z Art. 82 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.2.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum dokument (pkt. 3.1.1 oraz pkt. 3.2) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.1.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 26 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków, uprawniających Wykonawcę do udziału w postępowaniu: a) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS- u potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2. a- c są składane w formie oryginału odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 3.2. a-c są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilnej lub konsorcjum) powyższe dokumenty (pkt. 3.2 a - c i 3.4) powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4. Koncesja na obrót paliwami - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi przekracza 100 000,00 EURO lub oświadczenie - Załącznik Nr 3 do SIWZ - dla podmiotów, których roczna wartość obrotu paliwami ciekłymi nie przekracza 100 000,00 EURO. 3.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1 wykonanej dostawy paliw pędnych dla jednego dostawcy o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto. 3.6. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.7. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów. - Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. - Formularz oferty oraz załączniki Nr.2-4 powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy niemające wpływu na treść oferty nie skutkują odrzuceniem oferty. - Projekt umowy (zał. Nr 5) powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania jakichkolwiek zmian. - Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty (w przypadku załączenia Koncesji Załącznik nr 3 nie jest wymagany

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie można odebrać osobiście w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej 41-707 Ruda Śląska ul. Strażacka 10 w pokoju nr 1 w godzinach 8.00 do 15.00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rudzie Śląskiej ul. Strażacka 10, 41-710 Ruda Śląska woj. śląskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.