eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzówdostawa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz ze sprzętem komputerowym umożliwiającym funkcjonowanie tego systemu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24270

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chorzów: dostawa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz ze sprzętem komputerowym umożliwiającym funkcjonowanie tego systemu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr Rozrywki, do kontaktów: Joanna Gniełka, ul. Marii Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3461939, 3461977, fax 032 3461939, e-mail: j.gnielka@teatr-rozrywki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.teatr-rozrywki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Rozrywki, Joanna Gniełka, ul.Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 346 19 77, www.teatr-rozrywki.pl więcej informacji w pozycji PRZETARGI ogłoszenia aktualne ZP/06/07. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz ze sprzętem komputerowym umożliwiającym funkcjonowanie tego systemu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz ze sprzętem komputerowym umożliwiającym funkcjonowanie tego systemu CPV: 72.00.00.00-5; 30.24.10.00-3; 30.26.20.00-9 Zadanie (zwane w dalszej części SYSTEMEM) obejmować będzie wykonanie i wdrożenie systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz z system do obsługi rozliczeń finansowych w sieci Internet oraz dostawą sprzętu i oprogramowania. Szczegółowy opis wymagań zawarto w Załącznikach: Nr 1 - \Założenia funkcjonalne do komputerowego systemu rezerwacji i sprzedaży biletów wraz z system do obsługi rozliczeń finansowych w sieci Internet\ Nr 2 - \Wykaz sprzętu Wszelkie wymagania są opisane w Załącznikach, przy czym konfiguracja i dobór podzespołów sprzętu komputerowego powinien być dobrany pod kątem najbardziej optymalnej pracy całego SYSTEMU. W ramach w/w Zadania należy min.: - w oparciu o przygotowane przez Zamawiającego \Założenia do SYSTEMU\ wykonać analizę przedwdrożeniową; - opracować szczegółowy projekt SYSTEMU z uwzględnieniem zabezpieczenia systemu oraz sieci Zamawiającego, wobec możliwości internetowej rezerwacji konkretnych miejsc na salach Zamawiającego; - zainstalować i wdrożyć SYSTEM na dostarczonym i istniejącym u Zamawiającego sprzęcie; - przeprowadzić migrację danych z obecnych systemów do nowego SYSTEMU; - dostarczyć pełną dokumentację powykonawczą wraz z wszelkimi wymaganymi dokumentami: atesty, certyfikaty, podręczniki, instrukcje użytkowania/obsługi w języku polskim; - zapewnić i zabezpieczyć Zamawiającemu dostęp do kopii zapasowych kodów źródłowych na wypadek likwidacji lub śmierci twórcy/twórców SYSTEMU; - udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na całość zadania (SYSTEM i urządzenia); - zapewnić w siedzibie Zamawiającego nieodpłatną usługę serwisową SYSTEMU w okresie gwarancyjnym na zasadach ustalonych w umowie; - zapewnić w siedzibie Zamawiającego lub innym niezbędnym dla jej wykonania miejscu nieodpłatną usługę serwisową urządzeń w okresie gwarancyjnym na zasadach ustalonych w umowie; - dostarczyć system i/lub urządzenia zastępcze na czas naprawy, koszt transportu pokrywa Wykonawca; - gwarantować serwis pogwarancyjny; - gwarantować wspieranie SYSTEMU przez okres co najmniej 6 lat na warunkach określonych w ofercie, przez co rozumie się: - upgrade rozumiany jako ulepszenie i poprawianie SYSTEMU, - nowelizację rozumianą jako dostosowywanie SYSTEMU do nowych wymogów niezależnych od Zamawiającego, - aktualizacje rozumianą jako modyfikację SYSTEMU na życzenia Zmawiającego, - określić zasady wsparcia SYSTEMU; - na etapie wdrażania ściśle współpracować z Zamawiającym; - przeszkolić użytkowników SYSTEMU, - przenieść na Zamawiające majątkowe prawa autorskie w ramach licencji niewyłącznej na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych do użytkowania SYSTEMU, w ramach ceny ofertowej SYSTEMU na min. 6 lat; - przenieść na Zamawiającego uprawnienia do dalszej ewoluacji SYSTEMU po zaprzestaniu wspierania SYSTEMU lub zaprzestaniu działalności przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje dokonanie zapłaty za wykonane zadanie w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany - po 1-miesiecznym bezawaryjnym okresie funkcjonowaniu SYSTEMU - protokół zdawczo-odbiorczy. Załączniki \Założenia do SYSTEMU\ i \Wykaz sprzętu\ stanowią opis potrzeb i wymagań Zamawiającego umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu i są dostępne na stronie Zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl w pozycji \Przetargi\ - Ogłoszenia aktualne (oznaczenie sprawy ZP/06/07) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany do wykazania, że rozwiązanie oferowane spełnia wymagania określone przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: postępowanie o udzielenie zamówienia jako część zamówienia o wartości powyżej 60.000 euro, ale poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Po zakończeniu dialogu Wykonawcy zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości 2000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wnioski o dopuszczenie do udziału w dialogu mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r /Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz. 177 z późn.zmianami/, tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy). a w szczególności: A. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 zadania o podobnym charakterze i wartości powyżej 50 tys.PLN brutto wraz z dokumentem potwierdzającym, że zadanie zostało wykonane należycie. Wyłączna dostawa sprzętu nie będzie traktowana jako zadanie o podobnym charakterze. Za każde kolejne zadanie o wartości powyżej 50 tys. PLN brutto (wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zadania) Wykonawca otrzyma 1 punkt. Oceny spełniania przez Wykonawcę minimalnych warunków udziału w postępowaniu oraz oceny stopnia spełniania tego warunku (punktacja) Zamawiający dokona wyłącznie na podstawie dołączonych do wniosku dokumentów. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu: 5 (pięć) Zamawiający zaprosi do dialogu Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu warunki udziału w postępowaniu (którzy uzyskają najwięcej punktów), a jeżeli liczba Wykonawców spełniających minimalne warunki udziału będzie mniejsza niż 5-wszystkich Wykonawców spełniających te warunki Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca opracowuje we własnym zakresie, uwzględniając wszelkie opisane wymogi. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.A. Za każde kolejne zadanie o wartości powyżej 50 tys. PLN brutto (wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zadania) Wykonawca otrzyma 1 punkt. Oceny spełniania przez Wykonawcę minimalnych warunków udziału w postępowaniu oraz oceny stopnia spełniania tego warunku (punktacja) Zamawiający dokona wyłącznie na podstawie dołączonych do wniosku dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z WNIOSKIEM o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć: 1. zgodnie z art. 50 Ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (tj spełnianie warunków art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu) 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu; 4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu; 5. wykaz wykonanych (tj.zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat zadań (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości powyżej 50 tys.PLN brutto spełniających warunki opisane w \Warunkach udziału\ - pkt.\A\ - z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania oraz pełnych nazw i adresów odbiorców. 6. dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty dot. punktu 1 i 5 należy dołączyć w oryginale, a pozostałe w oryginale lub czytelnej kopii opatrzonej zapisem: \za zgodność z oryginałem\ i poświadczonej przez osobę/y uprawnioną/e po stronie wykonawcy. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenia i dokumenty wymienione w p-kcie 1- 4 zobowiązany jest złożyć każdy z wykonawców osobno. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane jest ustanowienie pełnomocnika (Uwaga! w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta konsorcjum Zamawiający będzie żądał przedstawienia umowy konsorcjum wraz z zasadami rozliczania się jej członków).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 0,7 2. termin wykonania zamówienia 0,3 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: opis potrzeb i wymagań Zamawiającego umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu jest dostępny na stronie Zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl w pozycji \Przetargi\ - Ogłoszenia aktualne (oznaczenie sprawy ZP/06/07) 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.