eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie PoleZAKUP SAMOCHODU 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY LEGNICKIE POLE



Ogłoszenie z dnia 2025-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY LEGNICKIE POLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 20

1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@legnickiepole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40b5f219-a900-4220-abaf-25006a528eef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SAMOCHODU 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY LEGNICKIE POLE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40b5f219-a900-4220-abaf-25006a528eef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00618546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564333

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.34.2025.D.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do realizacji usług transportowych do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
3. Wymagania techniczne – zawarte w załączniku Nr 1a do SWZ.
4. Wymagania użytkowe :
1) samochód fabrycznie nowy typu mikrobus lub bus (osobowy) o nadwoziu kombi do przewozu 9 osób tj. 1(kierowca) + 8 osób w tym 1 (na wózku inwalidzkim ),
2) przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim,
3) powinien być wyposażony w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodne z normą ISO 10542-2,
4) fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa,
5) dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osób z pojazdu,
6) pojazd powinien być wyposażony w atestowaną rampę najazdową o udźwigu minimum 300 kg,
7) drzwi boczne przesuwane z jednej strony pojazdu wraz z wysuwanym podestem,
8) powinien być wyposażony w klimatyzację ( manualną lub automatyczną ),
9) przestrzeń pasażerską o wysokości minimum 129 – 160 cm,
10) powinien posiadać oznaczenie progów kolorami kontrastowymi,
11) pojazd należy wyposażyć w apteczkę pierwszej pomocy odpowiednią dla liczby przewożonych osób,
12) pojazd powinien być dodatkowo oznakowany z obu stron, co najmniej: znakiem stosowanym powszechnie przez osoby niepełnosprawne.
13) Dwa komplety kół (opony plus felgi) z oponami na sezon letni i zimowy, przy czym dostarczony pojazd będzie posiadał założone opony dostosowane do aktualnej pory roku. W przypadku felg stalowych konieczne jest wyposażenie ich w kołpaki ozdobne.
5. Warunki gwarancji i rękojmi:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 1a do niniejszej SWZ tj. :
a) Minimum 24 miesięcznej gwarancji na podzespoły mechaniczne i elektryczne bez limitu kilometrów,
b) Minimum 84 miesięcznej gwarancji na perforację nadwozia bez limitu kilometrów;
c) Minimum 24 miesiące gwarancji na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów;
d) Minimum 24 miesiące na akumulator.
e) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej rękojmi.
f) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dostarczonego samochodu na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od podpisania protokołu odbioru pojazdu.
g) Wykonawca uwzględnia możliwość przedłużenia gwarancji na kolejne lata za ryczałtową odpłatnością lub wykupienie kontraktu serwisowego.
h) Wykonawca zapewni pełną obsługę serwisowa napraw (wraz z kosztem dojazdu, części zamiennych i robocizny), jeden bezpłatny przegląd w ciągu roku (w ostatnim miesiącu obowiązywania gwarancji), w okresie gwarancji wliczone w cenę zamówienia bez żadnych limitów np. ilości godzin pracy, ilości km itp.
i) W przypadku awarii naprawa będzie w siedzibie Zamawiającego; w przypadku konieczności dokonania naprawy w warsztacie serwisowym, Wykonawca ponosi wszelkie koszty transportu i zapewnia urządzenie zastępcze na czas trwania naprawy dostarczone do 48h od momentu zgłoszenia awarii.
6. Warunki wykonania zamówienia:
1) Pojazd ma być fabrycznie nowy i wyposażony w sposób opisany w ust. 4 pkt. 1 niniejszego rozdziału i spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1a do SWZ,
2) Pojazd ma być wyposażony w instrukcję obsługi w języku polskim wraz z wykazem punktów serwisowych pojazdu i wyposażenia ( rampy najazdowej),
3) Pojazd będzie posiadał homologację dla tego rodzaju pojazdu. Kopię homologacji wykonawca dostarczy wraz z pojazdem,
4) Cena dostarczanego pojazdu ma zawierać wszystkie ww. wymagania oraz:
- koszty doprowadzenia pojazdu do siedziby Zamawiającego wraz z pełnym zbiornikiem paliwa i płynami eksploatacyjnymi,
- koszty ubezpieczenia do siedziby Zamawiającego,
5) Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim niezbędnych dokumentów do zarejestrowania pojazdu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r poz. 1251 z późn.zm) oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji. Certyfikaty zgodności CE\We\.
6) Zamówienie zostanie uznane za wykonane, jeżeli pojazd będzie spełniał wszelkie wymagania określone w niniejszej SWZ, będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
7. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały pojazd wraz z wymaganym wyposażeniem.
2) Rozliczenie za wykonanie zamówienia nastąpi jedną fakturą VAT po dostarczeniu i odbiorze pojazdu bez wad i usterek. Faktura będzie zawierała pozycje tj. :
- należność za dostarczony pojazd,
- należność za dostarczenie i montaż rampy najazdowej do wózka inwalidzkiego,
3) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty złożenia do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z podpisanym przez Strony umowy protokołem przekazania i odbioru.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki.
5) Wykonawca nie może dokonać zastawienia lub przeniesienia, w szczególności cesji, przekazu, sprzedaży, jakiejkolwiek wierzytelności wynikającej z umowy lub jej części, jak również korzyści wynikającej z umowy lub udziału w niej na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
6) Cesja, przelew lub czynność wywołująca podobne skutki wymagają zgody Zamawiającego na piśmie, a dokonane bez zgody Zamawiającego, są względem Zamawiającego bezskuteczne.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207654,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RE-WO AUTO SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922294415

7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 2

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.