eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie w celu zwiększenia funkcjonalności Oddziału i dostosowania do obowią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Tarnów: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. : Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie w celu zwiększenia funkcjonalności Oddziału i dostosowania do obowiązujących przepisów
Numer ogłoszenia: 241705 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. : Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie w celu zwiększenia funkcjonalności Oddziału i dostosowania do obowiązujących przepisów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. : Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie w celu zwiększenia funkcjonalności Oddziału i dostosowania do obowiązujących przepisów. Sprawa AE-5/98/2007 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów : a) Inwentaryzacja i analiza : - inwentaryzacja budowlano-instalacyjna Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, - analiza Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie spełniania wymagań zawartych w przepisach Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006r. Nr 213, poz. 1568), - analiza Oddziału Anestezjologii i i Intensywnej Terapii w zakresie instalacji technicznych i technologicznych, b) Koncepcja przebudowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii z uwzględnieniem wymagań : - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalo-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006r. Nr 213, poz. 1568) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, po.1133). c) Projekt budowlany - przedprojektowa weryfikacja założeń koncepcji przebudowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii z Użytkownikiem, - projekt budowlany wielobranżowy z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, d) Projekty Wykonawcze Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie : - projekt architektoniczny (rzuty, przekroje budowlane, elewacje, detale, projekt sufitów i posadzek), - projekt konstrukcyjny, - projekt technologii medycznej wraz z kartami wyposażenia pomieszczeń, - projekt instalacji elektrycznych (wraz z instalacją przywoławczą, teletechniczną i informatyczną), - projekt instalacji c.o., - projekt wewnętrznej instalacji wodnej (c.w., z.w., cyrk.) - projekt wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - projekt wewnętrznej instalacji gazów medycznych , - projekt instalacji p.poż., - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z układami sterowania, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - dyspozycje wnętrz ; kolorystyka, meble stałe, dobór oświetlenia i materiałów wykończeniowych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich opracowań projektowych, - opracowania kosztowe : kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót oraz zbiorczym zestawieniem kosztów (zzk).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.5. Uprawnienia budowlane projektowe we wszystkich wymaganych branżach wraz z aktulanymi dokumentami stwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 6 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13. pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.