Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Pruszków: dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie
do placówek oświatowych
Numer ogłoszenia: 241548 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych Wykaz tras, szkół i placówek, do których dowożeni będą uczniowie: I trasa - Warszawa, ul. Elektoralna 12-14 - Zespół Szkół Nr 85 II trasa - Warszawa, ul. Dzielna 1a - Przedszkole Specjalne Nr 208 III trasa - Warszawa, ul. Kopińska 6 m 10 - Tęcza Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących IV trasa - Warszawa, ul. Koźmińska 7 - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy V trasa - Warszawa, pl. Trzech Krzyży 4/6 - Szkoła Podstawowa nr 226 VI trasa - Warszawa, ul. Radomska 13/21 - Szkoła Podstawowa Nr 327 VII trasa - Warszawa, ul. Sobieskiego 93 - Szkoła Podstawowa Nr 302 VIII trasa - Warszawa, ul. Tarchomińska 4 - Szkoła Podstawowa Specjalna IX trasa - Brwinów, ul. Konopnickiej 1 - Niepubliczne Gimnazjum Specjalne X trasa - Brwinów, ul. Szkolna 18- Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna i Specjalny Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy XI trasa - Grodzisk Maz., ul. Kilińskiego 21- Zespół Szkół Specjalnych XII trasa - Milanówek, ul. Spacerowa 3 - Integracyjna Szkoła Społeczna XIII trasa - Pruszków, ul. Wapienna 2 - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy XIV trasa - Pruszków, ul. Mostowa 6 - Szkoła Podstawowa Nr 9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a/ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. O transporcie drogowym (Dz. U. 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami). 8.2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom transportowych w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o różnym rodzaju niepełnosprawności. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 10 000,00zł. miesięcznie brutto. b/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby posiadające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach medycznych (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom - szkoła - dom oraz posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. c/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowane i wyposażone w specjalistyczny atestowany sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia). d/ Wszystkie pojazdy, zgodnie z wykazem, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 poz. 515). 8.4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ 3/ Aktualna licencja zezwalająca na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. O transporcie drogowym (Dz. U. nr 125 poz. 1371 z późniejszymi zmianami) /załącznik Wykonawcy/ 4/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 5/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/ 6/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 4/ 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj.: - kserokopie praw jazdy - dokumenty potwierdzające przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci oraz udzielanie pierwszej pomocy /załącznik Wykonawcy/ 9/ Wykaz niezbędnych pojazdów samochodowych do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonych w niezbędny sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich - posiadające atesty) /załącznik nr 5/ 10/ Oświadczenie w zakresie oznakowania pojazdów samochodowych wyposażonych w specjalistyczny sprzęt /załącznik Wykonawcy/ 11/ Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna/y na dzień składania ofert /załącznik Wykonawcy/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Usługa transportowa - przewóz osób niepełnosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2026
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





