eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyla GóraPRZEBUDOWA BUDYNKU SKLEPU NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ W RYBINIE - ETAP I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Kobyla Góra: PRZEBUDOWA BUDYNKU SKLEPU NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ W RYBINIE - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 241515 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kobyla Góra , pl. Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, tel. 062 7316283, fax. 062 7316283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylagora.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU SKLEPU NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ W RYBINIE - ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane mające na celu przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku sklepu na świetlicę wiejską. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: a). dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ) - uwaga tylko przedmiot zamówienia szczegółowo określony w przedmiarze robót (zał. nr 8) oraz projekcie umowy (załącznik nr 4). b). specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ) - w zakresie odnoszącym się do wyodrębnionego przedmiotu zamówienia, c). przedmiar robót (załącznik nr 8), szczegółowo określający przedmiot zamówienia - uwaga przedmiot zamówienia podzielono na dwa okresy wykonania i płatności, d). wzór kosztorysu ofertowego - załącznik nr 3 do SIWZ, który zawiera wyszczególnienie poszczególnych robót. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych (co najmniej równoważnych), niż te określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia). Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zamówienia podzielono na dwa okresy wykonania i płatności: 1). wykonanie do dnia 19 grudnia 2008 roku roboty budowlane w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ), w pozycji nr: a). 1 - Roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę , b). 2.2 - Roboty murarskie, c). 3.1.2 - Roboty instalacyjne gazowe , d). 3.1.3 - Instalacja wody zimnej i ciepłej, e). 3.2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, f). 3.2.1 - Rozdzielnice i WLZ, g).3.2.2 - Instalacja oświetlenia, gniazd wtyczkowych, zasilania wentylacji i klimatyzacji, h). 3.2.3 - Prace demontażowe. i). 4.1 - Roboty tynkarskie, j). 4.2 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 2). wykonanie do dnia 30 kwietnia 2009 roku roboty budowlane, wymienione w przedmiarze robót w pozycji nr: a). 1.1 - Roboty rozbiórkowe i ziemne, b). 2 - Roboty związane z wykonaniem konstrukcji obiektów budowlanych, c). 2.1 - Zbrojenie i betonowanie konstrukcji, d). 3 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych, e). 3.1 - Hydraulika i roboty sanitarne, f). 3.1.1 - Instalowanie centralnego ogrzewania i kotła, g). 3.1.4 - Instalacja kanalizacji sanitarnej, h). 4 - Roboty wykończeniowe, i). 4.3 - Sufity powieszane, j). 4.4 - Pokrywanie podłóg i ścian, k). 4.5 - Roboty malarskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 2372 zł (słownie: dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt dwa zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Spółdzielczego Banku Ludowego w Kępnie Oddział w Kobylej Górze: 18 1610 1188 0018 5156 2000 0004, tytułem wpłaty wadium - PRZEBUDOWA BUDYNKU SKLEPU NA ŚWIETLICĘ WIEJSKĄ W RYBINIE - ETAP I. 5.Wadium wniesione w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowymi zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaże, że dysponuje osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (określonymi w przedmiocie zamówienia) i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w punkcie 1., będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia. 3. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt 1), 4) SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania wymienione w pkt 1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1). W celu potwierdzenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b). stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - określonymi w przedmiocie zamówienia - udokumentują przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego). c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 7 do SIWZ ZP 341/5/2008 d). Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2. ustawy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2). wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego z wykorzystaniem wzoru OFERTA- załącznik nr 6 do specyfikacji, 3). wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ, 4). dokumentów potwierdzających uprawnienia (upoważnienia) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie, - oferta powinna zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - dla każdego partnera konsorcjum oddzielnie, - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylagora.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra (odpłatnie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.