eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego projektu / Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów / w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Radłów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego projektu : / Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów / w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska , Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Umowa nr MRPO.07.01.00-12-043/08-00-IXA/724/FE/4033/08 zawarta w Krakowie w dniu 15 grudnia 2008r.
Numer ogłoszenia: 24097 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Radłów , ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 014 6782044, faks 014 6782818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego projektu : / Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów / w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska , Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Umowa nr MRPO.07.01.00-12-043/08-00-IXA/724/FE/4033/08 zawarta w Krakowie w dniu 15 grudnia 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego projektu : / Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Radłów / w zakresie branży: - konstrukcyjno-budowlanej, - technologicznej w zakresie ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem wód i gleby, - sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie podstawowe czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 44 z póź. zm.) 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności: 1/ udział w przekazaniu placu budowy, 2/ sprawdzenie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, 3/ sporządzania meldunków z zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, 4/ uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektów ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, 5/ udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, 6/ sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 7/ udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, 8/ sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, 9/ sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego, 10/ prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego, 11/ zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 12/ prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych 13/ rozliczanie rzeczowe i finansowe zamówienia na roboty budowlane, 14/ stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego 15/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcia wad..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00 - 74.23.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty. 1/ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków A/ Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, wg wzoru zamawiającego. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - B/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : - Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 4 usług w nadzorowaniu oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 500 m3/dobę , przy czym co najmniej 2 projekty o wartości powyżej 2.000 000zł (netto) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie / m.in. referencje , protokoły odbioru /. - Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z uprawnieniami budowlanymi w branży oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W tym celu należy wskazać osoby spełniające warunki w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlanej - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, - technologicznej w zakresie ochrony środowiska przed zanieczyszczeniem wód i gleby - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, - sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych - specjalista posiadający: minimum 15 letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 10 lat jako Inspektor Nadzoru wykształcenie wyższe techniczne, Do oferty należy dołączyć w/w kopie uprawnień. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a/ Forma dokumentów Wymagane dokumenty w ppkt 1/ i 2/ należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radłów , ul. Kolejowa 7 , 33 - 130 Radłów / pok. nr 14 / lub na naszej stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Radłów , ul. Kolejowa 7 , 33 - 130 Radłów / sekretariat /.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 , Oś Priorytetowa 7. Infrastruktura ochrony środowiska , Działanie 7.1 Gospodarka wodno - ściekowa , współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Umowa nr MRPO.07.01.00-12-043/08-00-IXA/724/FE/4033/08 zawarta w Krakowie w dniu 15 grudnia 2008r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.