Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00537458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-420a7eeb-620f-4ae7-8430-55d442be12941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420a7eeb-620f-4ae7-8430-55d442be1294
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070366/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia meblowego do Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/BCU/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach. Pełna treść w swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39143112-4 - Materace
39112100-1 - Krzesła stołowe
39121100-7 - Biurka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Myślenice, dnia 08.12.2025 r.ZP-15/BCU/2025
Wszyscy zainteresowani
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust. 7 w zw. art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania. W odpowiedzi na zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 27.11.2025 r. wybrany Wykonawca, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów zawiadomił Zamawiającego w dniu 04.12.2025 r. o odstąpieniu od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonywał ponownego badania i oceny ofert.
W związku z powyższym postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 255 ust. 7 w zw. z art. 263 Pzp.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa sprzętu medycznego na cele OLiOC
- Dostawa różnego sprzętu medycznego na cele OC i OL
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dowóz uczniów do szkół i ośrodków
- Dostawa defibrylatora
- Dostawa diatermii chirurgicznej
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej do SP2 w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- "Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do zajęć specjalistycznych oraz programów multimedialnych do terapii"
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej (OLiOC) w urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne oraz wyposażenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





