eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaDostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół w Pobiedziskach 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Pobiedziska: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół w Pobiedziskach 2008
Numer ogłoszenia: 240843 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, ul. Kostrzyńska 23, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 0-618177142,504008608, 8177409, fax 0-61 8177142.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół w Pobiedziskach 2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na rok 2008. Szacunkowa ilość zakupu oleju opałowego w roku 2008 to 58,00 m3.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej dwie należycie wykonane dostawy ). b) warunek dysponowania potencjałem technicznym uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada sprawne środki transportowe z aktualną legalizacją znajdujących się w nich urządzeń pomiarowych (co najmniej dwa środki transportowe), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonuje w szczególności poprzez wyjaśnienie, czy: 1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na wystąpienie przypadków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, 2) Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) Wykonawca nie złożył nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) Wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w treści oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią przedstawioną w załączniku B do SIWZ. 4. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków poprzez analizę treści złożonej przez Wykonawcę oferty i dokumentów, o których mowa w pkt VI. 5. Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) formularz oferty przetargowej sporządzony zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem B do SIWZ, 7) wykaz posiadanych środków transportowych spełniających wymogi do wykonania zamówienia wraz z aktualnymi świadectwami, legalizacją urządzeń pomiarowych, sporządzony zgodnie z załącznikiem C do SIWZ, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (co najmniej 2 referencje), 9) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23. ust. 2 ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100
    • 2. w przypadku wystąpienia kilku ofert z jednakową najniższą ceną, przy wyborze oferty będzie decydował termin płatności - 0

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i GImnazjum 62-010 Pobiedziska ul. Kostrzyńska 23 Sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i GImnazjum 62-010 Pobiedziska ul. Kostrzyńska 23 Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.