eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › REMONT I PRZEBUDOWA PRACOWNICZYCH POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH ORAZ SANITARIATÓW W BUDYNKACH ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - nr sprawy XIII/ZKnW/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Kraków: REMONT I PRZEBUDOWA PRACOWNICZYCH POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH ORAZ SANITARIATÓW W BUDYNKACH ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - nr sprawy XIII/ZKnW/08
Numer ogłoszenia: 240655 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax. 012 4215177.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA PRACOWNICZYCH POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH ORAZ SANITARIATÓW W BUDYNKACH ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - nr sprawy XIII/ZKnW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pracowniczych pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów w budynkach Zamku Królewskiego na Wawelu polegające na: 1. Zadanie nr 1 - remont i przebudowa pomieszczeń WC w budynku nr 5 na Wawelu ( I oraz II piętro), 2. Zadanie nr 2 - remont i przebudowa pomieszczeń na szatnie pracowników Zamku Królewskiego oraz sale wielofunkcyjne w poziomie przyziemia i parteru - Zamek Królewski, rejon baszty Senatorskiej i kurtyny południowej zamku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, przedmiotem zamówienia jest całość zadania wskazana w obu punktach powyżej. Termin wykonania prac: rozpoczęcie opisanych powyżej robót po podpisaniu umowy w następujący sposób: dla Zadania nr 1 - termin realizacji 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy; wymagane rozliczenie na podstawie protokołu zaawansowania robót na dzień 31 grudnia 2008 roku (faktura z dnia 31 grudnia 2008 roku) - w przypadku gdy termin 40 dni od dnia przekazania placu budowy upływał po 31 grudnia 2008 roku - oraz rozliczenie końcowe, po zakończeniu i odbiorze robót, dla Zadania nr 2 - termin realizacji 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy; wymagane rozliczenie na podstawie protokołu zaawansowania robót na dzień 31 grudnia 2008 roku (faktura z dnia 31 grudnia 2008 roku) oraz rozliczenie końcowe, po zakończeniu i odbiorze robót. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 5 (pięciu) lat od daty końcowego odbioru robót całości zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 złotych (osiem tysięcy złotych), w formach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; poprzez wykazanie: B1 - iż wykonawca wykonał w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 (dwie) roboty budowlane w tym minimum jedna wykonana w obiekcie zabytkowym polegające na wykonaniu remontu wielobranżowego (branże minimum: budowlana, sanitarna i elektryczna), o powierzchniach objętych remontem, w każdej z wykazanych robót, minimum 3 000 m2. B2 - iż wykonawca dysponuje osobą, która będzie kierowała robotami (Kierownik Budowy) i posiada uprawnienia budowlane wykonawcze w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) oraz § 17 i 18 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich i przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacji osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. 94. 16. 55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności. B3 - iż wykonawca dysponuje osobami, które będą kierowała robotami (Kierownicy Robót Branżowych - instalacje sanitarne i instalacje elektryczne) i posiadają uprawnienia budowlane wykonawcze w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) oraz § 17 i 18 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich i przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacji osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. 94. 16. 55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności. C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: C1 - iż wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową o wartości co najmniej 1.000.000,00 złotych. C2 - iż wykonawca w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową o wartości minimum 1 000 000,00 (jednego miliona) złotych. D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy wykażą największą ilość zrealizowanych remontów w obiektach zabytkowych o powierzchni remontowanej minimum 3 000 m2 (trzy tysiące metrów kwadratowych). Za każdy wykazany remont w obiekcie zabytkowym - powyżej wymaganego - otrzymają 1 punkt. Do każdej przedstawionej roboty, Wykonawcy zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ad B1: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 2 (dwie) roboty budowlane w tym minimum jedna wykonana w obiekcie zabytkowym polegające na wykonaniu remontu wielobranżowego (branże minimum: budowlana, sanitarna i elektryczna), o powierzchniach objętych remontem, w każdej z wykazach robót, minimum 3 000 m2 z podaniem: rodzaju robót (wskazanie branż), dat wykonania, wartości robót, miejsca wykonania, b) do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 2: a) wykaz osoby / osób kierujących robotami (Kierownik Budowy), która / które to osoba / osoby posiadają uprawnienia budowlane wykonawcze w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), c) kserokopia uprawnień budowlanych - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), e) oświadczenie osoby / osób posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a). Ad B 3: a) wykaz osób kierujących robotami (Kierownicy Robót Branżowych - instalacje sanitarne i instalacje elektryczne), które to osoby posiadają uprawnienia budowlane wykonawcze w rozumieniu art. 12 ust 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. 64. 31. 197) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 04. 150. 1579) - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), c) kserokopia uprawnień budowlanych - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a), e) oświadczenie osoby / osób posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia - dla osoby/osób wykazanych na podstawie punktu a). Ad C1: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b) oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ad C2: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, wskazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej 1 000 000,00 (jednego miliona) złotych. UWAGA: Wykonawca sam wybiera sposób potwierdzenia dostępności środków finansowych, czyli informacja o stanie konta lub informacja o zdolności kredytowej (albo częściowo w jeden sposób albo w drugi), niemniej z treści złożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, jednoznacznie powinno wynikać, jakimi środkami finansowymi dysponuje Wykonawcą lub, jaką posiada zdolność kredytową. Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1, AdB1b, AdB2 b,c,d, AdB3 b,c,d AdC1a, Ad C2 na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. UWAGA: 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki, - w przypadku, gdy przedmiotem postępowania jest zamówienie, do którego wykonania ustawowo jest wymagane posiadanie koncesji lub zezwoleń na prowadzenie działalności, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, musi wykazać, iż posiada takie zezwolenie lub koncesję, - w przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.