eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWywóz nieczystości stałych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Warszawa: Wywóz nieczystości stałych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 240638 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Warszawskiego. 2. Rodzaje i ilości nieczystości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla zamawiającego. 3. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych i przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 4. Wykonawca musi posiadać aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odbierania nieczystości od właścicieli nieruchomości, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania umowy. 5. Wykonawca musi posiadać aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu nieczystości wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania umowy. 6. Wykonawca musi posiadać aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia podpisane umowy z wysypiskami lub dokument potwierdzający, że jest współwłaścicielem czy dzierżawcą wysypiska lub dokument stwierdzający, że wysypisko jest oddane wykonawcy w zarząd lub, że jest zarządcą składowiska. 7. Odbiór nieczystości dokonywany będzie po każdorazowym telefonicznym uzgodnieniu terminu i miejsca odbioru (nie później niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia). Wykonawca będzie odbierał nieczystości własnym środkiem transportu ze wszystkich jednostek UW na terenie Warszawy. 8. Wykonawca na czas obowiązywania umowy dostarczy pojemniki do przechowywania i transportu nieczystości. 9. Przekazywanie nieczystości będzie się odbywać na podstawie kart przekazania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień Wykonawca przedstawi: 3.1.1. aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odbierania nieczystości od właścicieli nieruchomości, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania umowy. 3.1.2. aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu nieczystości wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, a w przypadku, gdy zezwolenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie, w którym zobowiązują się do jego przedłużenia na czas trwania umowy. 3.1.3. aktualne na czas trwania niniejszego zamówienia podpisane umowy z wysypiskami lub dokument potwierdzający, że jest współwłaścicielem czy dzierżawcą wysypiska lub dokument stwierdzający, że wysypisko jest oddane wykonawcy w zarząd lub, że jest zarządcą składowiska. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1.Wykonawca wykaże, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200.000 PLN. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1.Wykonawca załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 200.000 PLN. 4. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: 1) Formularz Nr 1 -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 200.000 PLN, 2) Formularz Nr 2 - oświadczenia dotyczące posiadanych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odbierania nieczystości i w zakresie transportu nieczystości. Należy załączyć kserokopie posiadanych dokumentów. 3) Formularz Nr 3 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200.000 PLN. 4) Poprawnie sporządzony formularz cenowy, 5) Zaleca się sporządzenie zestawienia (spisu) wszystkich dostarczanych oświadczeń, dokumentów itp.i dołączenie go do oferty, jako Formularz Nr 4. 2. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pokój 33 Cena brutto: 20 PLN.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pokój 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych; tel: 0-22 55-20-831, fax: 0-22-55-22-507

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.