eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o.we Włocławku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Włocławek: Dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o.we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 240594 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, faks 054 236 95 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogólne usługi publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o.we Włocławku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. we Włocławku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.22.00 - Opony do autobusów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. 1. Kwota wadium dla zamówienia wynosi - 4 000,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Do oferty należy załączyć dowód wpłaty. Wpłata będzie uznana za wniesioną w terminie, jeśli uznanie wskazanego przez Zamawiającego rachunku bankowego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wadium w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela ( bank ) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane jak w pkt.: I.1. i I.2. niniejszej SIWZ ), spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa - dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej 5. Wadium w gwarancjach bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez bank ( oświadczenie ), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierające termin obowiązywania gwarancji do dnia 15.09.2009 r. na kwotę w wysokości 4 000,00 zł oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46., ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. 5. Wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zawierającej termin obowiązywania gwarancji do dnia 15.09.2009 r. na kwotę w wysokości 4 000,00 zł oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. Gwarant bankowy i ubezpieczeniowy jest zobowiązany do wypłaty wadium w terminie do 30 dni, po otrzymaniu wezwania Zamawiającego. 6. Sposób wniesienia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm. ) Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane jak w pkt.: I.1. i I.2. niniejszej SIWZ ), zawierającego termin obowiązywania poręczenia do dnia 15.09.2009 r. kwotę poręczenia w wysokości 4 000,00 zł oraz informację, że udzielone poręcznie stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy opon do taboru autobusowego, materiałów eksploatacyjnych do naprawy opon, wykonywanie usług bieżnikowania opon autobusowych oraz utylizacji zużytych opon dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. Wykonawca który będzie korzystał z tej formy wadium nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert obowiązany jest przedstawić propozycję wzoru dokumentu, który zostanie przekazany wszystkim Wykonawcom. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił popisania umowy w sprawie zamówienia publicznego warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymaganą kwotą wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w SIWZ prac lub czynności 6. zaoferują dostawy i usługi na warunkach określonych w SIWZ warunkach. 1. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej wymaganych dokumentów i oświadczeń. 2. Wykonawca, który nie spełni warunków określonych przepisami Ustawy i postanowieniami SIWZ lub w wyznaczonym terminie nie złoży, nie wyjaśni lub nie uzupełni dokumentów stwierdzających spełnienie tychże warunków, Zamawiający wykluczy z postępowania. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z ustawą art 26 ust 2 oraz rozporządzeniem prezesa rady ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą załącznik nr 2 do siwz aktualne dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art 22 ust 1 pkt 1 4 i art 24 ust 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego wg wzoru - załącznik nr 3 do siwz Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4 8 ustawy informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok obrachunkowy a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności za 2008 rok obrachunkowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres 2.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczypospolitej polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 1 2 4 pkt 2 1 2 2 2 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Nie zalega z uiszczaniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Pkt 2 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4 8 ustawy Dokumenty o których mowa w ppkt 1 myślnik pierwszy i trzeci oraz ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument o którym mowa w ppkt 1 myślnik drugi powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania regulację ppkt 3 stosuje się odpowiednio 2.7. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m in Określenie celu gospodarczego, Oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej Wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz -lidera Oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia Zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 2.8. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot uwaga zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów 2.9. Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę -uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów 2.10. Wypełnioną poprzez wpisanie cen i ich podsumowanie specyfikację asortymentową stanowiącą załącznik nr 4 do siwz - formularz cenowy 2.11.wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca winien podać także nr konta bankowego dla zwrotu wadium 2.12 .oświadczenie że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni wg załączonego wzoru załącznik nr 5 do siwz bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego 2.13.oświadczenie że wykonawca akceptuje warunki zawarte w siwz i projekcie umowy załącznik nr 6 do siwz oraz że zdobył koniecznie informacje do sporządzenia oferty, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku nr 7 do siwz w uzgodnionym z zamawiającym miejscu i terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu pod rygorem utraty wadium 2.14. Dokumenty homologacyjne potwierdzające spełnienie przez oferowane przez wykonawcę opony warunków homologacji w pełnym zakresie wymogów i warunków określonych regulaminami nr 54 i 109 ekg onz 2.15. Wszystkie składane w ofercie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku ul. Rysia 3, sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku, ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.