eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Końskowoli im. H. Sienkiewicza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Końskowola: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Końskowoli im. H. Sienkiewicza.
Numer ogłoszenia: 240212 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli , ul. Lubelska 81, 24-130 Końskowola, woj. lubelskie, tel. 81 8816744, faks 81 8816744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkonskowola.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Końskowoli im. H. Sienkiewicza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Końskowoli im. H. Sienkiewicza. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części, tj.: CZĘŚĆ 1. Dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw przetworzonych (kiszonki, warzywa konserwowe). CZĘŚĆ 2. Dostawa mięsa, wędlin i tłuszczów zwierzęcych. CZĘŚĆ 3. Dostawa mięsa drobiowego. CZĘŚĆ 4. Dostawa ryb. CZĘŚĆ 5. Dostawa produktów mleczarskich i jaj. CZĘŚĆ 6. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. CZĘŚĆ 7. Dostawa różnych artykułów spożywczych, produktów z przemiału ziarna i skrobi, cukru i produktów pokrewnych, olejów, zup, makaronów, ziół, mrożonek, przypraw i przypraw korzennych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.60.00.00-4, 15.83.00.00-5, 15.33.10.00-7, 15.85.00.00-1, 15.87.00.00-7, 15.89.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić certyfikat HCCAP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HCCAP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2010 r. , Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 samochodem przeznaczonym do transportu żywności - Wykonawca musi przedstawić aktualną pozytywną decyzję/opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej na każdy samochód, który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda zamawiającego na przedstawiony przez wykonawcę produkt równoważny. Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl ; http://spkonskowola.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOŃSKOWOLI IM. H. SIENKIEWICZA Budynek Gimnazjum UL. LUBELSKA 81 24-130 KOŃSKOWOLA Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Końskowoli im. H. Sienkiewicza ul. Lubelska 81, 24-130 Końskowola - Budynek Gimnazjum - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw przetworzonych (kiszonki, warzywa konserwowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw, cytrusów, warzyw przetworzonych -kiszonek, i warzyw konserwowych. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7, 15.33.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2. Dostawa mięsa, wędlin i tłuszczów zwierzęcych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i tłuszczów zwierzęcych. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3. Dostawa mięsa drobiowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, udek z kurczaka, filetów z kurczaka, korpusów z kurczaka, kurczaków całych. szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4. Dostawa ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonych filetów z ryb, konserw rybnych. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5. Dostawa produktów mleczarskich i jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich - mleko, śmietana, jogurty, masło, sery, jaja. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarskich - bułki, chleby, drożdżówki, pączki, bułka tarta. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7. Dostawa różnych artykułów spożywczych, produktów z przemiału ziarna i skrobi, cukru i produktów pokrewnych, olejów, zup, makaronów, ziół, mrożonek, przypraw i przypraw korzennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, produktów z przemiału ziarna i skrobi, cukru i produktów pokrewnych, olejów, zup, makaronów, ziół, mrożonek, przypraw i przypraw korzennych, kasze, ciastka, czekolada, dżem. Szczegółowy wykaz produktów zawarty jest w Rozdziale I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.83.00.00-5, 15.33.10.00-7, 15.85.00.00-1, 15.87.00.00-7, 15.89.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.