Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Wieluń: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych niezbędnych do zrealizowania potrzeb dla SPZOZ w Wieluniu na rok 2008.
Numer ogłoszenia: 240033 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, fax 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych niezbędnych do zrealizowania potrzeb dla SPZOZ w Wieluniu na rok 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -1.Urapidilum roz. do wstrz 5mg/ml-5ml x 5 amp op 50 -2.Theophyllinum kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianium 300 mg x 30 szt op 90 - 3.Chusta trójkątna szt 210 -4.Żelatynowa gąbka hemostatyczna70- 80 x 50 x 1 mm typu Curaspon lub równoważne szt 150
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a.Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. -OŚWIADCZENIE ŻE OFEROWANE PRODUKTY SPEŁNIAJĄ WŁAŚCIWE DLA KAŻDEGO Z NICH WYMOGI JAKOŚCIOWE CZEGO POTWIERDZENIEM SĄ CERTYFIKATY I ATESTY URZĘDU REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH ( DO WGLĄDU NA KAŻDE ŻĄDANIE ZAMAWIAJĄCEGO).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Wieluń, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń. Pokój 204 - nieodpłatnie...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu ul. Szpitalna 16 98-300 Wieluń pokój nr 216 SEKRETARIAT Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-12-12, o godz. 10:15- pokój nr 218 Sala Konferency.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Urapidilum roz. do wstrz 5mg/ml-5ml x 5 amp op 50- 2.Theophyllinum kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianium 300 mg x 30 szt op 90-..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Chusta trójkątna szt 210- 2.Żelatynowa gąbka hemostatyczna70- 80 x 50 x 1 mm typu Curaspon lub równoważne szt 150-.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
- Zakup i dostawa leków do programów lekowych i chemioterapii
- EOP.332.13.25 Dostawa leków
- Dostawa produktów leczniczych
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Zakup wraz z dostawą immunoglobulinum humanum normale i hialuronidazy dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.96.2025.AJ
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.