Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Poznań: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT
Numer ogłoszenia: 23991 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania, ICHOT obejmującej: 1.opracowanie ogólnej koncepcji promocji zawierającej: a.strategię działań z podziałem na grupy docelowe oraz 3 obszary realizacji kampanii (poznańska, regionalna, ogólnopolska) uwzględniającą wątki komunikacyjne, propozycje layoutów, dobór narzędzi, dobór mediów, b.harmonogram działań z uwzględnieniem kamieni milowych, podziału działań, kontekstów, ewentualnych ryzyk, c.podział budżetu na wszystkie elementy kampanii, 2.opracowanie koncepcji medialnej zawierającej: a.dobór mediów do grup docelowych wraz z uzasadnieniem, wskaźnikami dopasowania i zasięgiem dla każdego z medium, b.opis proponowanych formatów mediowych, c.media plan na podstawie uzgodnionych założeń zasięgowych i budżetowych z Zamawiającym, d.zakup mediów po akceptacji Zamawiającego 3.opracowanie koncepcji eventowej zawierającej: a.listę elementów, które należy uwzględnić podczas planowania i realizacji wszystkich eventów objętych realizacją projektu (Wielkie Otwarcie 30.04-4.05, Weekend dla poznaniaków, Noc Muzeów, Weekend z historią) dla zachowania spójności z kampanią (mając na względzie fakt, iż eventy mają charakter uzupełniający dla kampanii), tj. m.in.: opis wspólnej narracji, motywów przewodnich, wytycznych wizualnych, rekomendowanych elementów programu, wytycznych dla oprawy graficznej, b.ścisłą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji kampanii poznańskiej w oparciu o event główny dla osiągnięcia synergii obu elementów, c.opracowanie materiałów graficznych na potrzeby aranżacji wizualnej realizacji eventów w porozumieniu z Zamawiającym, 4.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii poznańskiej (realizowanej z uwzględnieniem eventów), trwająca nie krócej niż 2 tygodnie kwietnia, 5.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii regionalnej, 6.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii ogólnopolskiej, 7.opracowanie koncepcji dalszej aktywności Bramy Poznania ICHOT w zakresie: a.działań prosprzedażowych na okres 1 roku po otwarciu, mających na celu zwiększenie przepływu turystów po zakończeniu realizacji Zlecenia, b.działań komunikacyjnych na okres 1 roku po otwarciu Bramy Poznania ICHOT, zawierającej co najmniej: wątki narracyjne, kluczowe elementy komunikacji, ogólny harmonogram działań wraz z możliwym do zbudowania kontekstami, proponowany dobór mediów, 8.dodatkowe działania: a.opracowanie koncepcji kreatywnego materiału wydawniczego (alternatywy dla ulotki lub folderu) oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym przygotowanie plików produkcyjnych, b.realizacja innych prac graficznych na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją kampanii. c.ścisłą współpracę z Zamawiającym oraz wskazaną agencją PR przez cały okres trwania kampanii dla osiągnięcia synergii obu elementów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Brief wraz z załącznikami ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ). CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji Dodatkowe przedmioty: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 650 000 zł. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.42.20-0, 79.34.14.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 500 zł na warunkach wynikających z SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia-warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na zaprojektowaniu strategicznym, graficznym, przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, przy czym każda z tych usług: -trwała nie krócej niż 1 miesiąc,-była realizowana z wykorzystaniem i zakupem mediów w postaci co najmniej Internetu i telewizji. -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi doradczej z zakresu opracowania i wdrożenia koncepcji działań prosprzedażowych (mających na celu wzrost przepływu gości lub sprzedaży) o wartości minimum 30.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem co najmniej 4 osób posiadających określone poniżej doświadczenie zawodowe: - jedna osoba Ekspert nr 1 - Koordynator Zespołu, która brała udział w realizacji co najmniej 3 kampanii promocyjno-informacyjnych lub promocyjnych lub informacyjnych z wykorzystaniem środków masowego przekazu np. telewizja, prasa, internet, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda, w charakterze osoby odpowiedzialnej za kompleksowe zaplanowanie, realizację, rozliczenie, podsumowanie i efektywność kampanii, kontakt z klientem, kierowanie pracami zespołu min. 4 - osobowego, - jedna osoba Ekspert nr 2 - Specjalista ds. promocji i reklamy nr 1, która brała udział (rozumiany jako prace przy zaplanowaniu, realizacji, doborze i zakupie mediów, rozliczeniu, podsumowaniu i planowaniu efektywności kampanii oraz koordynacja pracami co najmniej 3-osobowego zespołu) w realizacji co najmniej 2 usług, których przedmiotem była kampania promocyjno-informacyjna lub promocyjna lub informacyjna wykorzystująca środki masowego przekazu, np. telewizja, prasa, Internet, o wartości co najmniej 500.000 zł brutto każda; pełniąc jedną ze wskazanych funkcji: kierownik, specjalista ds. promocji, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. reklamy, account manager, account director; - jedna osoba Ekspert nr 3 - Specjalista ds. promocji i reklamy nr 2, która brała udział (rozumiany jako prace przy zaplanowaniu, realizacji, doborze i zakupie mediów, rozliczeniu, podsumowaniu i planowaniu efektywności kampanii) w realizacji co najmniej 3 usług, których przedmiotem była kampania promocyjno-informacyjna lub promocyjna lub informacyjna w tym co najmniej jedna o zasięgu regionalnym, wykorzystujące środki masowego przekazu, np. telewizja, prasa, internet, o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda, pełniąc jedną ze wskazanych funkcji: specjalista ds. promocji, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. reklamy, account manager, account executive; - jedna osoba Ekspert nr 4 - Grafik posiadająca doświadczenie w pracy przy co najmniej 3 kampaniach reklamowych o wartości co najmniej 500.000 zł brutto każda, wymagających opracowania przez Eksperta projektów graficznych np.: materiałów promocyjnych, informacyjnych, projektów banerów internetowych, projektów reklam prasowych. - oraz posiadająca doświadczenie w stworzeniu co najmniej 50 opublikowanych utworów graficznych na rzecz klientów (ilustracji, infografik, projektów stron internetowych, ulotek, plakatów, broszur, aplikacji i innych). W przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w złotych równowartość odpowiednich kwot brutto należy przyjąć wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Uwaga - Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch lub więcej funkcji jednocześnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Podpisane dokumenty, które stanową podstawę oceny kryteriów wskazane w pkt. XI SIWZ. 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 45
- 2 - jakość koncepcji kampanii promocyjnej - 55
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie określonym w § 13 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 154.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 6.4 Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym-Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu- kolebki chrześcijaństwa w Polsce.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/64/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Dostawa produktów leczniczych RTDL - Omaveloxolonum
- Wymiana nawierzchni ulic Mewy i Rybitwy w Poznaniu
- TP1 630/2025 dostawa myszy laboratoryjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Współpraca z Influencerami na wybranych rynkach w celu promocji Warszawy w mediach społecznościowych.
- " Promocja Miasta Jastrzębie-Zdrój poprzez sport w dyscyplinie piłka nożna mężczyzn "
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.