eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRealizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Poznań: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT
Numer ogłoszenia: 23991 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania , ICHOT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania, ICHOT obejmującej: 1.opracowanie ogólnej koncepcji promocji zawierającej: a.strategię działań z podziałem na grupy docelowe oraz 3 obszary realizacji kampanii (poznańska, regionalna, ogólnopolska) uwzględniającą wątki komunikacyjne, propozycje layoutów, dobór narzędzi, dobór mediów, b.harmonogram działań z uwzględnieniem kamieni milowych, podziału działań, kontekstów, ewentualnych ryzyk, c.podział budżetu na wszystkie elementy kampanii, 2.opracowanie koncepcji medialnej zawierającej: a.dobór mediów do grup docelowych wraz z uzasadnieniem, wskaźnikami dopasowania i zasięgiem dla każdego z medium, b.opis proponowanych formatów mediowych, c.media plan na podstawie uzgodnionych założeń zasięgowych i budżetowych z Zamawiającym, d.zakup mediów po akceptacji Zamawiającego 3.opracowanie koncepcji eventowej zawierającej: a.listę elementów, które należy uwzględnić podczas planowania i realizacji wszystkich eventów objętych realizacją projektu (Wielkie Otwarcie 30.04-4.05, Weekend dla poznaniaków, Noc Muzeów, Weekend z historią) dla zachowania spójności z kampanią (mając na względzie fakt, iż eventy mają charakter uzupełniający dla kampanii), tj. m.in.: opis wspólnej narracji, motywów przewodnich, wytycznych wizualnych, rekomendowanych elementów programu, wytycznych dla oprawy graficznej, b.ścisłą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji kampanii poznańskiej w oparciu o event główny dla osiągnięcia synergii obu elementów, c.opracowanie materiałów graficznych na potrzeby aranżacji wizualnej realizacji eventów w porozumieniu z Zamawiającym, 4.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii poznańskiej (realizowanej z uwzględnieniem eventów), trwająca nie krócej niż 2 tygodnie kwietnia, 5.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii regionalnej, 6.plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii ogólnopolskiej, 7.opracowanie koncepcji dalszej aktywności Bramy Poznania ICHOT w zakresie: a.działań prosprzedażowych na okres 1 roku po otwarciu, mających na celu zwiększenie przepływu turystów po zakończeniu realizacji Zlecenia, b.działań komunikacyjnych na okres 1 roku po otwarciu Bramy Poznania ICHOT, zawierającej co najmniej: wątki narracyjne, kluczowe elementy komunikacji, ogólny harmonogram działań wraz z możliwym do zbudowania kontekstami, proponowany dobór mediów, 8.dodatkowe działania: a.opracowanie koncepcji kreatywnego materiału wydawniczego (alternatywy dla ulotki lub folderu) oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym przygotowanie plików produkcyjnych, b.realizacja innych prac graficznych na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją kampanii. c.ścisłą współpracę z Zamawiającym oraz wskazaną agencją PR przez cały okres trwania kampanii dla osiągnięcia synergii obu elementów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Brief wraz z załącznikami ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ). CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji Dodatkowe przedmioty: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 650 000 zł. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.42.20-0, 79.34.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 500 zł na warunkach wynikających z SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia-warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na zaprojektowaniu strategicznym, graficznym, przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowej o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, przy czym każda z tych usług: -trwała nie krócej niż 1 miesiąc,-była realizowana z wykorzystaniem i zakupem mediów w postaci co najmniej Internetu i telewizji. -posiadanie doświadczenia w zrealizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi doradczej z zakresu opracowania i wdrożenia koncepcji działań prosprzedażowych (mających na celu wzrost przepływu gości lub sprzedaży) o wartości minimum 30.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem co najmniej 4 osób posiadających określone poniżej doświadczenie zawodowe: - jedna osoba Ekspert nr 1 - Koordynator Zespołu, która brała udział w realizacji co najmniej 3 kampanii promocyjno-informacyjnych lub promocyjnych lub informacyjnych z wykorzystaniem środków masowego przekazu np. telewizja, prasa, internet, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda, w charakterze osoby odpowiedzialnej za kompleksowe zaplanowanie, realizację, rozliczenie, podsumowanie i efektywność kampanii, kontakt z klientem, kierowanie pracami zespołu min. 4 - osobowego, - jedna osoba Ekspert nr 2 - Specjalista ds. promocji i reklamy nr 1, która brała udział (rozumiany jako prace przy zaplanowaniu, realizacji, doborze i zakupie mediów, rozliczeniu, podsumowaniu i planowaniu efektywności kampanii oraz koordynacja pracami co najmniej 3-osobowego zespołu) w realizacji co najmniej 2 usług, których przedmiotem była kampania promocyjno-informacyjna lub promocyjna lub informacyjna wykorzystująca środki masowego przekazu, np. telewizja, prasa, Internet, o wartości co najmniej 500.000 zł brutto każda; pełniąc jedną ze wskazanych funkcji: kierownik, specjalista ds. promocji, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. reklamy, account manager, account director; - jedna osoba Ekspert nr 3 - Specjalista ds. promocji i reklamy nr 2, która brała udział (rozumiany jako prace przy zaplanowaniu, realizacji, doborze i zakupie mediów, rozliczeniu, podsumowaniu i planowaniu efektywności kampanii) w realizacji co najmniej 3 usług, których przedmiotem była kampania promocyjno-informacyjna lub promocyjna lub informacyjna w tym co najmniej jedna o zasięgu regionalnym, wykorzystujące środki masowego przekazu, np. telewizja, prasa, internet, o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda, pełniąc jedną ze wskazanych funkcji: specjalista ds. promocji, specjalista ds. marketingu, specjalista ds. reklamy, account manager, account executive; - jedna osoba Ekspert nr 4 - Grafik posiadająca doświadczenie w pracy przy co najmniej 3 kampaniach reklamowych o wartości co najmniej 500.000 zł brutto każda, wymagających opracowania przez Eksperta projektów graficznych np.: materiałów promocyjnych, informacyjnych, projektów banerów internetowych, projektów reklam prasowych. - oraz posiadająca doświadczenie w stworzeniu co najmniej 50 opublikowanych utworów graficznych na rzecz klientów (ilustracji, infografik, projektów stron internetowych, ulotek, plakatów, broszur, aplikacji i innych). W przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w złotych równowartość odpowiednich kwot brutto należy przyjąć wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Uwaga - Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch lub więcej funkcji jednocześnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Podpisane dokumenty, które stanową podstawę oceny kryteriów wskazane w pkt. XI SIWZ. 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - jakość koncepcji kampanii promocyjnej - 55

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie określonym w § 13 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 154.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 6.4 Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013- Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym-Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu- kolebki chrześcijaństwa w Polsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.