eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRealizacja kampanii informacyjno-promocyjnej bramy Poznania, ICHOT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Poznań: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej bramy Poznania, ICHOT
Numer ogłoszenia: 109504 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23991 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej bramy Poznania, ICHOT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania, ICHOT obejmującej: 1. opracowanie ogólnej koncepcji promocji zawierającej: a. strategię działań z podziałem na grupy docelowe oraz 3 obszary realizacji kampanii (poznańska, regionalna, ogólnopolska) uwzględniającą wątki komunikacyjne, propozycje layoutów, dobór narzędzi, dobór mediów, b. harmonogram działań z uwzględnieniem kamieni milowych, podziału działań, kontekstów, ewentualnych ryzyk, c. podział budżetu na wszystkie elementy kampanii, 2. opracowanie koncepcji medialnej zawierającej: a. dobór mediów do grup docelowych wraz z uzasadnieniem, wskaźnikami dopasowania i zasięgiem dla każdego z medium, b. opis proponowanych formatów mediowych, c. media plan na podstawie uzgodnionych założeń zasięgowych i budżetowych z Zamawiającym, d. zakup mediów po akceptacji Zamawiającego 3. opracowanie koncepcji eventowej zawierającej: a. listę elementów, które należy uwzględnić podczas planowania i realizacji wszystkich eventów objętych realizacją projektu (Wielkie Otwarcie 30.04-4.05, Weekend dla poznaniaków, Noc Muzeów, Weekend z historią) dla zachowania spójności z kampanią (mając na względzie fakt, iż eventy mają charakter uzupełniający dla kampanii), tj. m.in.: opis wspólnej narracji, motywów przewodnich, wytycznych wizualnych, rekomendowanych elementów programu, wytycznych dla oprawy graficznej, b. ścisłą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji kampanii poznańskiej w oparciu o event główny dla osiągnięcia synergii obu elementów, c. opracowanie materiałów graficznych na potrzeby aranżacji wizualnej realizacji eventów w porozumieniu z Zamawiającym, 4. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii poznańskiej (realizowanej z uwzględnieniem eventów), trwająca nie krócej niż 2 tygodnie kwietnia, 5. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii regionalnej, 6. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii ogólnopolskiej, 7. opracowanie koncepcji dalszej aktywności Bramy Poznania ICHOT w zakresie: a. działań prosprzedażowych na okres 1 roku po otwarciu, mających na celu zwiększenie przepływu turystów po zakończeniu realizacji Zlecenia, b. działań komunikacyjnych na okres 1 roku po otwarciu Bramy Poznania ICHOT, zawierającej co najmniej: wątki narracyjne, kluczowe elementy komunikacji, ogólny harmonogram działań wraz z możliwym do zbudowania kontekstami, proponowany dobór mediów, 8. dodatkowe działania: a. opracowanie koncepcji kreatywnego materiału wydawniczego (alternatywy dla ulotki lub folderu) oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym przygotowanie plików produkcyjnych, b. realizacja innych prac graficznych na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją kampanii. c. ścisłą współpracę z Zamawiającym oraz wskazaną agencją PR przez cały okres trwania kampanii dla osiągnięcia synergii obu elementów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Brief wraz z załącznikami ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ). CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji Dodatkowe przedmioty: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.14.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 6.4 Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013-Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym- Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu- kolebki chrześcijaństwa w Polsce..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Just sp. z o.o. sp.k., ul. Grodziska 20, 60-363 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 618022,11

  • Oferta z najniższą ceną: 596550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 618022,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.