To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Poznań: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej bramy Poznania, ICHOT
Numer ogłoszenia: 109504 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23991 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej bramy Poznania, ICHOT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Bramy Poznania, ICHOT obejmującej: 1. opracowanie ogólnej koncepcji promocji zawierającej: a. strategię działań z podziałem na grupy docelowe oraz 3 obszary realizacji kampanii (poznańska, regionalna, ogólnopolska) uwzględniającą wątki komunikacyjne, propozycje layoutów, dobór narzędzi, dobór mediów, b. harmonogram działań z uwzględnieniem kamieni milowych, podziału działań, kontekstów, ewentualnych ryzyk, c. podział budżetu na wszystkie elementy kampanii, 2. opracowanie koncepcji medialnej zawierającej: a. dobór mediów do grup docelowych wraz z uzasadnieniem, wskaźnikami dopasowania i zasięgiem dla każdego z medium, b. opis proponowanych formatów mediowych, c. media plan na podstawie uzgodnionych założeń zasięgowych i budżetowych z Zamawiającym, d. zakup mediów po akceptacji Zamawiającego 3. opracowanie koncepcji eventowej zawierającej: a. listę elementów, które należy uwzględnić podczas planowania i realizacji wszystkich eventów objętych realizacją projektu (Wielkie Otwarcie 30.04-4.05, Weekend dla poznaniaków, Noc Muzeów, Weekend z historią) dla zachowania spójności z kampanią (mając na względzie fakt, iż eventy mają charakter uzupełniający dla kampanii), tj. m.in.: opis wspólnej narracji, motywów przewodnich, wytycznych wizualnych, rekomendowanych elementów programu, wytycznych dla oprawy graficznej, b. ścisłą współpracę z Zamawiającym w zakresie realizacji kampanii poznańskiej w oparciu o event główny dla osiągnięcia synergii obu elementów, c. opracowanie materiałów graficznych na potrzeby aranżacji wizualnej realizacji eventów w porozumieniu z Zamawiającym, 4. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii poznańskiej (realizowanej z uwzględnieniem eventów), trwająca nie krócej niż 2 tygodnie kwietnia, 5. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii regionalnej, 6. plan, narracja, media plan, egzekucja kampanii ogólnopolskiej, 7. opracowanie koncepcji dalszej aktywności Bramy Poznania ICHOT w zakresie: a. działań prosprzedażowych na okres 1 roku po otwarciu, mających na celu zwiększenie przepływu turystów po zakończeniu realizacji Zlecenia, b. działań komunikacyjnych na okres 1 roku po otwarciu Bramy Poznania ICHOT, zawierającej co najmniej: wątki narracyjne, kluczowe elementy komunikacji, ogólny harmonogram działań wraz z możliwym do zbudowania kontekstami, proponowany dobór mediów, 8. dodatkowe działania: a. opracowanie koncepcji kreatywnego materiału wydawniczego (alternatywy dla ulotki lub folderu) oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym przygotowanie plików produkcyjnych, b. realizacja innych prac graficznych na rzecz Zamawiającego związanych z realizacją kampanii. c. ścisłą współpracę z Zamawiającym oraz wskazaną agencją PR przez cały okres trwania kampanii dla osiągnięcia synergii obu elementów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Brief wraz z załącznikami ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ). CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji Dodatkowe przedmioty: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.14.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 6.4 Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013-Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym- Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu- kolebki chrześcijaństwa w Polsce..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Just sp. z o.o. sp.k., ul. Grodziska 20, 60-363 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 618022,11
Oferta z najniższą ceną: 596550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 618022,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - AmBisome- na 10 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od m. Emilianów do m. Dębsko
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, kiszonek, słoiczków dla dzieci
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup i dostawa chromatografów gazowych-liczba części 2.
- Wykonanie koszenia oraz koszenia wraz z usunięciem odrostów w obszarach Natura 2000 w województwie wielkopolskim w układzie zadaniowym odpowiadającym częściom zamówienia od I do VI
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja nośników reklamowych na potrzeby działalności Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r.
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Realizacja usług związanych z promocją w Internecie projektu pn. Rozbudowa Przystani Morskiej w Wolinie utworzonej w ramach programu Rybactwo i Morze 2014-2020 - etap II
- Produkcja i emisja reklamy w Internecie oraz spotu radiowego dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu jednodniowych szkoleń stacjonarnych i online dla potencjalnych beneficjentów
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej przez zespół piłki nożnej mężczyzn podczas rozgrywek o mistrzostwo od III do V Ligi w II połowie 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.