eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - znak postępowania RejZamPub / 04 / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Warszawa: Dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - znak postępowania RejZamPub / 04 / 2014
Numer ogłoszenia: 23860 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych dla SPDSK w Warszawie - znak postępowania RejZamPub / 04 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów i artykułów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie ul. Marszałkowska 24 oraz Filii SPDSK ul. Działdowska 1. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - załącznik Nr 2 (Pakiety od 1 do 24) do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Czas trwania umowy: Zgodnie z danymi zawartymi w tabeli na str. 5 SIWZ 3. Czas realizacji zamówienia - 7-30 dni roboczych (indywidualnie zależy od pakietu) od momentu złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub fax-em. Informacja o czasie realizacji dla poszczególnych pakietów znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym. Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wersji elektronicznej formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) zapisanego na płycie CD lub innym nośniku (poza dyskietką). 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji (w stosunku do ilości przewidzianych w formularzu asortymentowo-cenowym) poprzez zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu z innej pozycji. Zmiana ta może być dokonana jednie w obrębie danego pakietu, dotyczyć będzie nie więcej niż 30 % wartości danej pozycji i nie może prowadzić do przekroczenia określonej w umowie, wartości brutto danego pakietu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z informacją zawartą w Formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w opisie Istotne warunki specyfikacji zamawianych produktów, które są zindywidualizowane dla każdego pakietu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do przysłania próbek w celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 5 1.Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: - zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, - wygaśnięcia świadectwa rejestracji, b)zmiana, o której mowa w lit. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; c)zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania; d)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; e)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; f)w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.litewska.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ul. Marszałkowska 24 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 4 lub 5 (Zamówienia Publiczne) Faks +48 (22) 522 74 72..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ul. Marszałkowska 24 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 4 lub 5 (Zamówienia Publiczne) Faks +48 (22) 522 74 72..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników do identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania ich lekowrażliwości wraz z identyfikacją antybiogramu do automatycznego analizatora mikrobiologicznego VITEK 2 COMPACT 30 Firmy BioMerieux Polska sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów kalibracyjnych do analizatora parametrów krytycznych GEM 4000 Premier firmy Instrumentation Laboratory / Comesa Polska Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup odczynników i materiałów kontrolnych do analizatora koagulologicznego SYSMEX CA 560 wraz z dostawą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i materiały zużywalne do oznaczania kalprotektyny w kale przy użyciu czytnika Quantum Blue Reader.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora mikrobiologicznego VITEK 2 firmy bioMerieux Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora hematologicznego LH 750 firmy Beckman Coulter.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora immunochemicznego IMMULITE 2100PXi, firmy Siemens Healthcare diag. Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora VITROS 5600 firmy Johnson & Johnson Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora immunoserologicznego mini VIDAS firmy bioMerieux Polska Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora badania funkcji płytek - PFA-100 firmy Siemens Healthcare Diag. Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora koagulometrycznego SYSMEX CS 2100i, firmy Siemens Diag. Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora immunochemiczny ARCHITEKT i1000 SR, firmy Abbott Laboratories Poland Sp. Z o. o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą odczynników do analizatora immuunohematologicznego Auto Vue Innova, firmy Johnson & Johnson Poland.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do automatów firmy DAKO typu Autostainer.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy punktowe do testów naskórkowych (I).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 36.93.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 15 B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy punktowe do testów naskórkowych (II).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 15 C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy punktowe do testów naskórkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnostyka werotoksycznych Escherichia coli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jakościowe kasetowe testy diagnostyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w probówkach do szeregów biochemicznych (metoda uzupełniająca) diagnostykę bakterii Gram- i do przechowywania szczepów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice diagnostyczne do identyfikacji pałeczek z rodzaju Salmonella.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test diagnostyczny do wykrywania stanu zakażenia prątkami gruźlicy metodą pomiaru interferonu gamma techniką ELISA wraz z materiałami zużywalnymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe testy diagnostyczne do E.coli i Salmonella.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do chemiluminescencji i testu EMA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do metod manualnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statywy na probówki i pipety automatyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.