eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wyłonienie wykonawcy który zobowiąże się do dostarczenia drukarek laserowych oraz faksu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Gdynia: wyłonienie wykonawcy który zobowiąże się do dostarczenia drukarek laserowych oraz faksu
Numer ogłoszenia: 238331 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax. 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy który zobowiąże się do dostarczenia drukarek laserowych oraz faksu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych, sieciowych oraz faksu które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. II. Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. III. Miejsce dostawy: magazyn Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9a, 81-029 Gdynia. IV. Dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 21 dni od podpisania umowy na koszt Wykonawcy Załącznik nr 1 320000-LOG-2531- PN-19-W/08/AP Wzór oferty cenowej Zobowiązujemy się do dostarczenia przedmiotu zamówienia, tj : Lp. Nazwa Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto 1 2 3 4 5 6 7 1. Drukarka laserowa, sieciowa, monochromatyczna Nazwa : Gwarancja: 3 szt. 2. Urządzenie faksowe, laserowe Nazwa : Gwarancja: 1 szt. Razem: Parametry oferowanych urządzeń: Pozycja nr 1 Drukarka laserowa, sieciowa,monochromatyczna A4 Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 szybkość druku mono A4 min. 30 stron/min. stron/min. rozdzielczość druku w czerni min. 1200 x 1200 dpi podajniki: 1 x podajnik A4 na min. 500 arkuszy arkuszy interfejs/podłączenia: - USB 2.0 - Ethernet 10/100 Mbps wydajność min. 120.000 stron miesięcznie stron/mies. dupleks automatyczny gwarancja min. 24 miesiące miesiące 320000-LOG-2531- PN-19-W/08/AP Pozycja nr 2 Urządzenie faksowe, laserowe A4 Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 prędkość modemu 33,6 kbps kbps rozdzielczość drukowania 600 x 600 dpi automatyczny podajnik papieru 150 arkuszy arkuszy automatyczny podajnik dokumentów 20 stron stron pamięć faksu 300 stron stron prędkość skanowania dokumentów 4 strony/sekundę strony/sekundę interfejs USB prędkość druku stron 12 stron/min. stron/min. opcje dodatkowe słuchawka telefoniczna w zestawie gwarancja min. 24 miesiące miesiące 1. Termin płatności za zrealizowane zamówienie wynosi 14 dni od dostarczenia faktury wraz z towarem. 2. Termin dostawy - 21 dni . 3. Jednocześnie oświadczam, iż akceptuję postanowienia zawarte we wzorze umowy. 4. Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i akceptujemy warunki w niej zawarte. 5. Zobowiązujemy się do zachowania wszystkich warunków zawartych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Oświadczamy, iż posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 4.3 nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4.4. spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji. Sposób dokonywania oceny: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY. (należy załączyć do oferty) 1. Oferta cenowa zgodna z Załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków określonych w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.