Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Włocławek: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Sądu Okręgowego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 238300 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy we Włocławku , ul. Wojska Polskiego 22, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222500, faks 054 4116208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloclawek.so.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Sądu Okręgowego we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Sądu Okręgowego we Włocławku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Kraj. Rej. Sąd. lub ewid. dział. gospod., Kraj. Rej. Karn., Zakł. Ubezp. Społ., Urz. Skarb., b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej : 60.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: -spełnia - nie spełnia- w oparciu o dołączone do oferty urzędowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz cenowy (wg zał. druku - załącznik nr 2 do SIWZ); b) wypełniony druk formularz oferty, (wg zał. druku - załącznik nr 3 do SIWZ); oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.; (wg załącznika nr 4 do SIWZ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum podpisuje oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, stwierdzając tym samym, że wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych; spółka cywilna składa również zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług; e) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; f) wykaz wykonanych dostaw (co najmniej jedno zamówienie o wartości : 60.000,00 PLN brutto ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawę mebli biurowych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 5 do SIWZ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty; g) wykaz osób biorących udział w wykonaniu zadania - nie mniej niż 5 montażystów (wg załącznika nr 9 do SIWZ) h) wykaz sprzętów posiadaniem jakich musi wykazać się Wykonawca -Wykonawca musi wykazać się posiadaniem parku maszynowego zawierającego minimum - pilarkę formatową oraz okleiniarkę z pojemnikiem na klej frezująca i polerującą obrzeża. ( wg załącznika nr 10 do SIWZ) i) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s.c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b), c), d), f) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1 lit. e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, lit. b), c), d), e), f) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z uwzględnieniem terminów wskazanych w punkcie 2.1. 2.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim.. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. i w języku angielskim 2.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami niniejszej SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub potwierdzonej notarialnie kopii.. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę lidera - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych wykonawców, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego wykonawcy (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za wykonane świadczenia. 3.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 3.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Przy składaniu oferty przez wykonawcę będącego generalnym wykonawcą, który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), jest on obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, na załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku takim Wykonawca (dłużnik) odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym Wykonawca (dłużnik) odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; Wykonawca będzie zobowiązany przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy (zawarciem z nim umowy o podwykonawstwo), zawrzeć umowę z Podwykonawcą o przejęcie długu przyszłego, której projekt stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wloclawek.so.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy we Włocławku
ul. Wojska Polskiego 22
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy we Włocławku ul. Wojska Polskiego 22 87-800 Włocławek Budynek F pokój 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa i montaż mini tężni solankowych w ramach zadania pn. "Mini tężnia na każdym osiedlu Włocławka (Budżet Obywatelski 2025 r.)" z podziałem na 5 zadań.
- Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru w Sądzie Rejonowym w Radziejowie - kontynuacja zadania
- Remont pomieszczeń do celów szkoleniowych w budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- BADANIA PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Budowa stawów pełniących funkcję zbiorników retencyjnych w miejscowości Świętosław (w podziale na części w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Wykonanie systemu przyzywowo-alarmowego dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku - IV etap (II piętro)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap II
- Zakup mebli biurowych do sekretariatów I Wydziału Cywilnego i IV Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.