Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Sosnowica: Wykonanie usługi spedycji drewna w Nadleśnictwie Parczew w I półroczu 2010 roku
Numer ogłoszenia: 238277 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: parczew@lublin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi spedycji drewna w Nadleśnictwie Parczew w I półroczu 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie pn. Wykonanie usługi spedycji drewna w Nadleśnictwie Parczew w I półroczu 2010 roku obejmuje wykonanie usługi spedycji drewna w I półroczu 2010 roku z punktu spedycyjno - przeładunkowego wraz z dowozem drewna z terenu leśnictw Nadleśnictwa Parczew i załadunkiem surowca na wagony (kod CPV 60100000-9, 63110000-3). Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego, które będą zawierały terminy spedycji, masę i sortyment drewna oraz nazwę odbiorcy. Przewidywana masa drewna do spedycji wynosi 2990 m3 drewna stosowego i 130 m3 drewna wielkowymiarowego.. Wykonawca odpowiada za właściwe prowadzenie spedycji drewna, w tym: załadunek wagonów zgodnie z zawartymi umowami sprzedaży drewna oraz wypełnienie dokumentów spedycyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez poszczególnych odbiorców. Sposoby załadunku wagonów i wymagania jakościowo - wymiarowe surowca zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 30 %.Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo i mimo określenia go przez Zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może zajść konieczność zwiększenia rozmiaru realizowanego zamówienia, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia, dlatego Zamawiający przyjmuje, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 120% ceny ofertowej. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien być wykonany w sposób zgodny z zasadami szczegółowo określonymi w : Instrukcji ochrony lasu - wprowadzonej zarządzeniem nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 26.06.2004 r., Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzonej zarządzeniem nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997 r., Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz.1141), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego (Dz. U. nr 58, poz. 405), Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie Ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 80, poz. 563)., Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC -http://www.fsc.pl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1000.00 zł (słownie jeden tysiąc 00/100 zł),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów przypisanych, w tabeli, do każdego z warunków. Szczegółowo dokumenty zostały opisane w dziale VIII niniejszej siwz. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto, że posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 3, 4/ dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru prac lub opinie - dotyczące ww. usług z pkt 4 5/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wymogów z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych) - zał. nr 5, W przypadku składania oferty wspólnej: 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera Konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej : 1) w ust.1 pkt. 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) w ust. 1 pkt. 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem wymienionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. [Dz. U. nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami]. 4. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez przysięgłego tłumacza (opatrzone jego podpisem i pieczęcią. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, w wymaganym przez siebie terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/parczew.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie pokój nr 1, 21-230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W POZNANIU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ.
- Dowóz do szkół uczniów z terenu Gminy Osjaków w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie na terenie gminy Sompolno w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Frampol na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.