eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa urządzeń i innych elementów do Laboratorium Anten i Technik Wysokich Częstotliwości Politechniki Szczecińskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Szczecin: Dostawa urządzeń i innych elementów do Laboratorium Anten i Technik Wysokich Częstotliwości Politechniki Szczecińskiej
Numer ogłoszenia: 238265 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax. 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i innych elementów do Laboratorium Anten i Technik Wysokich Częstotliwości Politechniki Szczecińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa urządzeń i innych elementów do laboratorium Anten i Technik Wysokich Częstotliwości - zwanych dalej sprzętem lub produktami. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w 4 (słownie: czterech) wyodrębnionych częściach, z których każda zwana jest dalej zadaniem (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4). 2. Zadanie nr 1 stanowi dostawa analizatora wektorowego sieci z wbudowanym analizatorem widma na częstotliwości mikrofalowe do pomiarów parametrów anten oraz analizatora wektorowego na częstotliwości mikrofalowe do zastosowania w badaniach nieniszczących. Zadanie nr 2 stanowi dostawa komory ekranującej - niezbędnej do mikrofalowych badań nieniszczących i pomiarów anten oraz systemu pozycjonującego - stołu obrotowego - do badania charakterystyk kierunkowych anten. Zadanie nr 3 stanowi dostawa karty GPIB do sterowania systemu pomiarowego. Zadanie nr 4 stanowi dostawa szerokopasmowej kalibrowanej anteny tubowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdym z zadań, w tym wymagane parametry techniczne określa załącznik nr 1 specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 30.23.71.30 - Karty komputerowe 32.35.20.00 - Anteny i reflektory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1.Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP 2.Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w ust. 1 niniejszego działu. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 - 4 specyfikacji wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 2 specyfikacji). 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty: a)z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b)wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ps.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Szczecińskiej, 70-310 Szczecin, al. Piastów 18, pok. 6 - 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa analizatora wektorowego sieci z wbudowanym analizatorem widma na częstotliowści mikrofalowe do pomiarów parametrów anten oraz analizatora wektorowego na częstotliwości mikrofalowe do zastosowania w badaniach nieniszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis parametrów technicznych znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa komory ekranującej - niezbędnej do mikrofalowych badań nieniszczących i pomiarów anten oraz systemu pozycjonującego - stołu obrotowego - do badania charakterystyk kierunkowych anten..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis parametrów technicznych jest w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa karty GPIB do sterowania systemu pomiarowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parametry techniczne karty podano w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa szerokopasmowej kalibrowanej anteny tubowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parametry techniczne znajdują się w załączniku nr 1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.