eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont ostróg rzeki Warty po powodzi w 2010 r. w km 322+673 do 322+113 w m. Nowe Miasto nad Wartą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Poznań: Remont ostróg rzeki Warty po powodzi w 2010 r. w km 322+673 do 322+113 w m. Nowe Miasto nad Wartą
Numer ogłoszenia: 238092 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192800 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ostróg rzeki Warty po powodzi w 2010 r. w km 322+673 do 322+113 w m. Nowe Miasto nad Wartą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ostróg rzeki Warty po powodzi w 2010 r. w km 322+673 do 322+113 w m. Nowe Miasto nad Wartą. 1. Cel i zakres zadania: Przedmiotem inwestycji jest remont 11 ostróg rzecznych znajdujących się pomiędzy 322+673 a 322+113 kilometrem rzeki Warty. W wyniku remontu ostrogom przywrócona zostanie ich prawidłowa funkcjonalność tj.: - Ochrona brzegu wklęsłego rzeki Warty przed postępującą erozją, - Skumulowane prądu rzeki w środku jej koryta, - Prawidłowe działanie ostróg umożliwi zachowanie pasa regulacji rzeki o szerokości 30 m. Celem inwestycji jest przywrócenie prawidłowej funkcjonalności ostrogom rzecznym, które uległy zniszczeniu w wyniku powodzi na rzece Warcie w roku 2010. W wyniku ich zniszczenia dotychczas chronione brzegi wklęsłe ulegają postępującej erozji. Dodatkowo remont ostróg pozwoli na zachowanie trasy żeglugi rzecznej oraz przyczyni się do szybszego spływu wód powodziowych na tym odcinku. Zakres inwestycji obejmuje: - Usunięcie warstwy darni i humusu w miejscu wykonania wrzynki, - Wyprofilowanie brzegu rzeki ze spadkiem 1:2 w miejscu oddziaływania ostrogi tj., po ok. 6 metrów w obie strony od dolnej krawędzi skarpy części przybrzeżnej, - Wyprofilowanie do preferowanego kształtu istniejących ostróg, - Wykop pod wrzynkę, - Ułożenie uzupełnienia konstrukcji ostróg w postaci pakunków faszynadowych: spadki skarp części przybrzeżnej 1:1,5; spadki skarp głowicy - 1:2 po bokach, 1:3 na czele, - Wykonanie wrzynki wypełnionej faszyną, - Ułożenie narzutu kamiennego o grubości 30 cm (umocnienie), z zachowaniem uzyskanych wcześniej spadków (w przypadku głowicy ostrogi narzut ułożony zostanie ze spadkiem 1:4). W przypadku narzutu kamiennego na skarpach i skrzydełku - ułożony on będzie na geowłókninie TS 60, - Darniowanie terenu, zmienionego podczas remontu a nie objętego umocnieniem z narzutu kamiennego. 2. Lokalizacja zadania: Inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, powiat średzki, gmina Nowe Miasto nad Wartą, obręb Komorze. Remontowane ostrogi znajdują się w następujących kilometrach.: a) Brzeg prawy Ostroga nr 1 km 322+673 Ostroga nr 2 km 322+639 Ostroga nr 3 km 322+603 Ostroga nr 4 km 322+563 Ostroga nr 5 km 322+505 b) Brzeg lewy Ostroga nr 6 km 322+333 Ostroga nr 7 km 322+293 Ostroga nr 8 km 322+263 Ostroga nr 9 km 322+205 Ostroga nr 10 km 322+147 Ostroga nr 11 km 322+113 3. Parametry remontowanych ostróg: a) Brzeg prawy: Ostroga nr 1: Km rzeki Warty: 322+673 Długość: 25,25 m Rzędna korony: 66,48 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 25 m. Ostroga nr 2: Km rzeki Warty: 322+639 Długość: 30,00 m Rzędna korony: 66,47 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 20 m. Ostroga nr 3: Km rzeki Warty: 322+603 Długość: 25,50 m Rzędna korony: 66,46 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 38 m. Ostroga nr 4: Km rzeki Warty: 322+563 Długość: 10,75 m Rzędna korony: 66,45 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 29 m. Ostroga nr 5: Km rzeki Warty: 322+505 Długość: 3 m Rzędna korony: 66,44 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 29 m. b) Brzeg lewy: Ostroga nr 6: Km rzeki Warty: 322+333 Długość: 6 m Rzędna korony: 66,41 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 33 m Ostroga nr 7: Km rzeki Warty: 322+293 Długość: 15,75 m Rzędna korony: 66,40 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 34 m Ostroga nr 8: Km rzeki Warty: 322+263 Długość: 26,30 m Rzędna korony: 66,39 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 30 m. Ostroga nr 9: Km rzeki Warty: 322+205 Długość: 27,00 m Rzędna korony: 66,38 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 32 m. Ostroga nr 10: Km rzeki Warty: 322+147 Długość: 18,00 m Rzędna korony: 66,37 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 32 m Ostroga nr 11: Km rzeki Warty: 322+113. Długość: 6 m Rzędna korony: 66,36 m.n.p.m. Spadek korony: 1:100 Nachylenie głowicy: 1:3 Nachylenie narzutu kamiennego na głowicy: 1:4 Nachylenie skarp części przybrzeżnej: 1:1,5 Nachylenie brzegu 1:2 Długość umocnienia brzegu: 31 m. 4. Technologia robót i sposób wykonania: 4.1. Przygotowanie terenu pod prace remontowe 4.1.1. Teren budowy Lokalizacja i zorganizowanie placu budowy leży po stronie wykonawcy robót. Należy również zagospodarować miejsce załadunku kamienia na barki - sugerowane miejsce to port rzeczny w Nowym Mieście nad Wartą, a także składowania urobku, celem jego odsączenia i wbudowania w konstrukcję ostróg. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. 4.1.2. Roboty przygotowawcze Przed rozpoczęciem właściwych prac remontowych należy na terenie objętym inwestycją wykosić roślinność zieloną (drzew brak) zaś darń z humusem pociąć na kawałki i składować w stosach na szalandach bądź na brzegu. 4.2. Prace ziemne Do prac ziemnych należy wykorzystać koparkę jednonaczyniową na pontonie. Po jej ustawieniu i zakotwieniu należy przejść do wydobycia urobku z pochodzącego z wyrównania powierzchni istniejących ostróg, a także wykopać w brzegu miejsce na wrzynkę. Urobek składować na odkład, szandory lub szalandy. Urobek należy składować tak, aby umożliwić odsączenie z niego wody. Po zakończeniu prac należy zebrać kotwice, sprzęt i tabor pomocniczy. Brzegi należy plantować ręcznie zadając im spadek 1:2, pamiętając aby nie pogłębiać już zerodowanego brzegu. 4.3. Roboty faszynowe Do robót faszynowych w niniejszej inwestycji zalicza się: wykonanie wrzynki oraz uzupełnienie konstrukcji głowicy i części przybrzeżnej za pomocą pakunków faszynadowych. Wykonanie wrzynki i uzupełnienie konstrukcji ostróg pakunkami faszynowymi Przygotowane poza miejscem budowy pakunki faszynowe należy spławić rzeką do miejsca przeprowadzania remontu. Faszynadę układa się w wyściółkach i wyrzutkach, a następnie układa się kiszki i przybija je kołkami. W międzyczasie należy pamiętać o obciążaniu faszynady i kiszek za pomocą odsączonego gruntu pochodzącego z prac ziemnych oraz o ubijaniu tak powstałej konstrukcji. Finalnie górny róg wyrzutek należy obciążyć kamieniem. 4.4. Ułożenie narzutu kamiennego Załadunku kamienia na barki należy dokonać w miejscu ku temu odpowiednim - port w Nowym Mieście nad Wartą. Po przetransportowaniu kamienia barkami ciągniętymi przez holownik, za pomocą koparki na pontonie należy układać go warstwą o grubości 30 cm, na ostrodze, fragmentach brzegu przeznaczonych do umocnienia oraz skrzydełku ostrogi. Na brzegach i skrzydełku narzut układa się na geowłókninie TS 60. Kamień należy wyrównać za pomocą drąga w wodzie, zaś nad wodą ręcznie. 4.5. Darniowanie Odspojoną w pracach przygotowawczych darń należy ułożyć w miejscach nie będących umocnionymi kamieniem tj: nieumocnione fragmenty skarp i brzegów. 5. Organizacja robót: Remont ostróg przeprowadzany będzie na stan regulacyjny 320 cm w odniesieniu do wodowskazu w Śremie. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przy zachowaniu przepisów BHP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe HYDROBUD, ul. Wróblewskiego 52B/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1848854,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350089,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1350089,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1615124,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.