eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówOpracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy Al. Wolności na odcinku od skrzyżowania z ul. Brama Brzostowska wraz z przebudową ronda ( przy Placu Tysiąclecia ) w Głogowie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Głogów: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy Al. Wolności na odcinku od skrzyżowania z ul. Brama Brzostowska wraz z przebudową ronda ( przy Placu Tysiąclecia ) w Głogowie .
Numer ogłoszenia: 235377 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy Al. Wolności na odcinku od skrzyżowania z ul. Brama Brzostowska wraz z przebudową ronda ( przy Placu Tysiąclecia ) w Głogowie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia : - projekt części drogowej , - projekt części elektrycznej (oświetlenie), - projekt usunięcia ewentualnych kolizji z sieciami: energetycznymi, teletechnicznymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi, cieplnymi i gazowymi, - projekt części sanitarnej (odwodnienie), - projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego - dokumentacja geologiczna terenu objętego projektowaniem. - koncepcja - projekt zieleni 3.2 Zakres prac projektowych obejmuje : 1. uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków do projektowania, 2. projekty budowlane i wykonawcze: wszystkie wymagane branże (w skład projektu budowlanego musi wchodzić plansza koordynacyjna sieci uzbrojenia terenu) 3. kosztorysy inwestorskie, 4. przedmiary robót, 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6. uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z mapą do celów projektowych i pozwoleniem na budowę (koncepcja i projekt zagospodarowania terenu podlegać będzie zaopiniowaniu przez następujące Wydziały Urzędu Miejskiego w Głogowie: Wydział Realizacji Inwestycji, Wydział Rozwoju Miasta - Dział Planowania i Architektury, Wydział Środowiska, Wydział Komunalny - Dział Dróg i Komunikacji Miejskiej), 7. w ramach wynagrodzenia zapewnienie nadzoru autorskiego, ilość pobytów na budowie wg potrzeb i żądań Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia należy zaprojektować z podziałem na etapy jn.: etap I - opracowanie dokumentacji geologicznej, etap II -koncepcja, opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z pozwoleniem na budowę. 7.1 opracowanie dokumentacji geologicznej do 28.11.2008 r. 7.2 projekty budowlane i wykonawcze z pozwoleniem na budowę do 30.09.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 1.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do izb budowlanych. 4) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC. 5) Posiadają doświadczenie w projektowaniu branży drogowej i wykonali projekty dróg wraz z uzbrojeniem ( oświetlenie, odwodnienie) o łącznej dł. nie mniejszej jak 1000 mb. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ, do formularza oferty winna być załączona kalkulacja prac projektowych z której wynika cena oferty. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: . Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 8 ) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , -zał. Nr 4 do SIWZ , 9) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 5 do SIWZ , 10) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 11) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Głogów, Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.