eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych. sprawa znakN1-ZP/271/26/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Kraków: Świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych. sprawa znak: N1-ZP/271/26/2012
Numer ogłoszenia: 235366 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych. sprawa znak: N1-ZP/271/26/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej: telefonii stacjonarnej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych przy zachowaniu istniejącej numeracji telefonicznej. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania dotychczas używanych numerów linii analogowych, linii cyfrowych. Zwiększenie ilości używanych przez zamawiającego numerów w okresie obowiązywania umowy, nie będzie miało wpływu na wartość umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów nie będących własnością wykonawcy. 3.2.2. Wykorzystanie istniejącego zakresu numeracyjnego dla linii wewnętrznych jako bezpośrednich linii wychodzących tzw. DDI. 3.2.3. Zamianę świadczenia usługi telefonii stacjonarnej z techniki radiowej na usługę świadczoną drogą kablową na liniach telefonicznych na numerach 14 688-88-10,14 688-88-11,14 688-88-12,14 688-88-13 w MCDN Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30 w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy 3.2.4 Wykonawca zapewni, że przeniesienie numeracji nie spowoduje przerwy w świadczeniu usług większej niż 3 godziny w porze nocnej pomiędzy godziną 24.00 a 3.00 zgodnie z rozdziałem 4, § 8, pkt. 1 rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z 2009 nr 97, poz. 810). 3.2.5 Wykonawca zapewni płaski plan taryfowy tj. bez względu na porę dnia oraz dni tygodnia.Wykonawca zobowiązuję się do sekundowego naliczania czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłat za inicjację połączenia. 3.2.6 Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń według stawek z formularza cenowego ( załącznik nr 5 do SIWZ). 3.2.7 Wykonawca musi skalkulować ofertę w oparciu o ilości podane przez zamawiającego w formularzu cenowym. Zamawiający informuje, że są to ilości szacunkowe wyliczone w oparciu o usługi realizowane w 2011 roku oraz prognozę planowanych w okresie realizacji umowy. Wynagrodzenie za świadczone usługi będzie dokonywane miesięcznie za faktycznie zrealizowane usługi po cenach jednostkowych podanych w ofercie wykonawcy. 3.2.8 Wykonawca zapewni 24 godzinny dostęp do telefonicznej obsługi klienta, świadczenie usługi serwisowej oraz niezwłoczne usunięcie zgłoszonej awarii. 3.2.9 W zakresie połączeń lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych, połączeń do sieci komórkowych oraz połączenia międzynarodowe Wykonawca zapewni możliwość zablokowania wykonywania połączeń na numery o podwyższonej opłacie dla numerów użytkowanych przez Zamawiającego (w szczególności dotyczy to numerów rozpoczynających się od cyfr 0 700 , 0 701). 3.2.10 Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 3.2.11.1 zapewni sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłat za inicjację połączenia (dotyczy połączeń lokalnych, międzystrefowych, do sieci komórkowych i międzynarodowych, 3.2.11.2 umożliwi prezentację numerów abonentów zewnętrznych w ruchu przychodzącym o ile numer taki nie został zastrzeżony, 3.2.11.3 zapewni zamawiającemu stały dostęp elektroniczny do konta użytkownika z podglądem do zestawienia bilingowego przeprowadzonych połączeń telefonicznych i wystawionych faktur VAT, 3.2.11.4. zapewni świadczenie usługi z zastosowaniem środków technicznych gwarantujących bezpieczeństwo przekazu informacji, 3.2.11.5 zapewni konserwację łączy do przyłącza budynków, 3.2.11.6 zapewni świadczenie usługi telekomunikacyjnej w sposób ciągły, jednolity, nieprzerwany 3.2.11.9 zapewni bezpłatne dostarczenie podstawowego wykazu wykonanych usług telekomunikacyjnych z każdą fakturą, 3.2.11.10 zapewni połączenia z numerami alarmowymi, 3.2.11.11 udostępni całodobową przez wszystkie dni w roku możliwość telefonicznego zgłaszania awarii łącz telekomunikacyjnych, 3.2.11.12 umożliwi telefoniczne ,faksowe co najmniej w każdy dzień roboczy składanie reklamacji dotyczących świadczonych usług i rozliczeń finansowych, 3.2.11 Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe obejmujące w szczególności: a) okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łącza oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące , cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek, b)pomoc techniczną związaną ze świadczenie usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez abonenta, c)podjęcie czynności związanych z usuwaniem awarii łącza musi nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu awarii i w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od telefonicznego zgłoszenia awarii, d) w przypadku awarii traktów cyfrowych operator jest zobowiązany do reakcji w ciągu 1 godziny od zgłoszenia zaistniałej sytuacji a usunięcia uszkodzenia w ciągu 24 godzin. 3.2.12 Wykonawca przydzieli dla zamawiającego opiekuna (wskazanego z imienia i nazwiska) w celu bezpośredniego kontaktu w sprawach wynikających z realizacji umowy, pełniącego rolę doradcy zamawiającego, odpowiedzialnego za kontakt zamawiającego z wykonawcą i serwisem. Opiekun przyjedzie do siedziby zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Koszty dojazdu opiekuna do siedziby zamawiającego i serwisu ponosi wykonawca. 3.2.13 W ramach świadczonej usługi wykonawca nie może świadczyć dla zamawiającego warunków mniej korzystnych niż bieżąca standardowa oferta wykonawcy dla biznesu, obowiązująca w dniu składania oferty. 3.2.14 Wynagrodzenie wykonawcy będzie płacone miesięcznie za wykonanie usługi telekomunikacyjnej z dołu natomiast, z góry natomiast za koszty abonamentowe na podstawie wystawionych faktur.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 18.2. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego usług stanowiących nie więcej niż 40 procent wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wzór załącznik nr 3 do SIWZ oraz o zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wzór załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wzór załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wzór załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia wzór załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zamiany wysokości stawki VAT, 2. zmiany obniżenia kosztów cen jednostkowych przez wykonawcę, 3. zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część zamówienia stanowi realizację zadania w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Część zamówienia stanowi realizację zadania w ramach Projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Projekty innowacyjne. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.