eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Milanówek: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 235267 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 192740 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, fax 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Milanówka tj.: codzienne zimowe utrzymanie dróg gminnych I, II, III, kategorii a przy obfitych opadach śniegu, również drogi IV kategorii na polecenie Zamawiającego, zimowe utrzymanie dróg IV kategorii płużenie minimum 1 raz w tygodniu, prowadzenie przez Wykonawcę monitoringu pogodowego pozwalającego przewidzieć zjawiska zimowe w celu podejmowania skutecznego działania zapobiegawczego, pełnienie całodobowych dyżurów przez Wykonawcę w celu sprawnego i skutecznego przystąpienia do usuwania skutków zimy (usuwanie śniegu oraz zwalczania śliskości), przystąpienie do usuwania skutków zimy nie później niż w ciągu 30 minut w przypadkach zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego tj. pracowników Referatu Ochrony Środowiska bądź funkcjonariuszy Straży Miejskiej, całodobowa, pełna gotowości techniczna i eksploatacyjna sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem, płużenie, posypywanie piaskiem gminnych ciągów jezdnych wszystkich kategorii dróg na 80 - 90% szerokości drogi, zatok parkingowych w ulicach gminnych, powiatowych, zachowanie drożności ulic utwardzonych przy zachowaniu drożności chodników i zatok parkingowych, wywożenie nadmiaru śniegu z ulic, chodników i zatok parkingowych, szczególnie dotyczy to centrum miasta oraz terenów przy obiektach użyteczności publicznej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, obsługa pojemników na piach (rozstawienie przed sezonem zimowym i zabranie po sezonie zimowym na teren bazy ZGKiM w Milanówku przy ul. Turczynek), uzupełnianie piachu w okresie zimowym, sprzątanie miasta tzn. gruntowne i zgrubne sprzątanie ulic i chodników jeżeli w okresie zimy nie występują opady śniegu. Pełen zakres prac przedstawiony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 1 Kategorie ciągów jezdnych, pieszych, skwerów z szacunkową długością i powierzchnią jezdni, chodników, trawników i rowu podane są w Harmonogramie - Załącznik nr 2 Wykonawca, który będzie realizował przedmiot umowy zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przyjmowanie stałych odpadów komunalnych najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 239200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTHU PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 239200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 239200.00 / oferta z najwyższą ceną: 316000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.