eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Milanówek: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 192740 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, fax 022 7248039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Milanówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Milanówka tj.: codzienne zimowe utrzymanie dróg gminnych I, II, III, kategorii a przy obfitych opadach śniegu, również drogi IV kategorii na polecenie Zamawiającego, zimowe utrzymanie dróg IV kategorii płużenie minimum 1 raz w tygodniu, prowadzenie przez Wykonawcę monitoringu pogodowego pozwalającego przewidzieć zjawiska zimowe w celu podejmowania skutecznego działania zapobiegawczego, pełnienie całodobowych dyżurów przez Wykonawcę w celu sprawnego i skutecznego przystąpienia do usuwania skutków zimy (usuwanie śniegu oraz zwalczania śliskości), przystąpienie do usuwania skutków zimy nie później niż w ciągu 30 minut w przypadkach zgłoszonych przez przedstawiciela Zamawiającego tj. pracowników Referatu Ochrony Środowiska bądź funkcjonariuszy Straży Miejskiej, całodobowa, pełna gotowości techniczna i eksploatacyjna sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem, płużenie, posypywanie piaskiem gminnych ciągów jezdnych wszystkich kategorii dróg na 80 - 90% szerokości drogi, zatok parkingowych w ulicach gminnych, powiatowych, zachowanie drożności ulic utwardzonych przy zachowaniu drożności chodników i zatok parkingowych, wywożenie nadmiaru śniegu z ulic, chodników i zatok parkingowych, szczególnie dotyczy to centrum miasta oraz terenów przy obiektach użyteczności publicznej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, obsługa pojemników na piach (rozstawienie przed sezonem zimowym i zabranie po sezonie zimowym na teren bazy ZGKiM w Milanówku przy ul. Turczynek), uzupełnianie piachu w okresie zimowym, sprzątanie miasta tzn. gruntowne i zgrubne sprzątanie ulic i chodników jeżeli w okresie zimy nie występują opady śniegu. Pełen zakres prac przedstawiony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 1 Kategorie ciągów jezdnych, pieszych, skwerów z szacunkową długością i powierzchnią jezdni, chodników, trawników i rowu podane są w Harmonogramie - Załącznik nr 2 Wykonawca, który będzie realizował przedmiot umowy zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przyjmowanie stałych odpadów komunalnych najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu o zamówienie publiczne..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, c)Posiadają niezbędną wiedzę przy zimowym utrzymaniu dróg, skwerów i udokumentują doświadczenie potwierdzające realizację z należytą starannością przy wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługą polegającym na zimowym utrzymaniu dróg i skwerów stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami (listy referencyjne potwierdzające ich należyte wykonanie) z okresu 3 lat rozpoczęte i zakończone przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. d)Dysponują potencjałem technicznym: narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonywania zamówienia takim jak: minimum 2 pługi śnieżne, 1 pług wirnikowy, 1 samojezdny pług do płużenia chodników, 2 piaskarki, 1 samochód ciężarowy, 1 ładowarka, 1 zamiatarka ulic. Posiadają środki łączności takie jak: telefon stacjonarny, telefon komórkowy, telefon fax. oraz pocztę internetową. e)Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia f)Utrzymywanie pełno tygodniowego i całodobowego dyżuru dyspozytorskiego. g)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, h)Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, i)Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.6 i pkt.12 SIWZ j)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. k)Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: a)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, b)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem wymaganych składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert f)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert, obejmującą cały okres realizacji zamówienia. g)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja winna zawierać w treści żądaną kwotę tj. 30.000,00 złotych) wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert h)Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.- załącznik nr 4 i)Dokumenty potwierdzające doświadczenie i realizację z należytą starannością przy wykonywaniu usług zimowego utrzymania ciągów jezdnych i pieszych oraz skwerów odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługą stanowiącym przedmiot zamówienia - załączniki nr 5 j)Dokumenty osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 k)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z miasta Milanówka - decyzja Burmistrza Miasta Milanówka. l)Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wobec Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o likwidacji, upadłości Wykonawcy, uiszczeniu podatków i składek na ubezpieczenie oraz czy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orogenem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożone odpowiednio w terminie wymaganym dla danego dokumentu. W przypadku oferentów działających wspólnie (konsorcjum), dokumenty muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum. Dokumenty składane przez Wykonawców powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/ osoby upoważnione do podpisywania oferty i opatrzona jej imienną pieczątką.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Milanówek ul. Kościuszki 45 Budynek B w referacie Ochrony Środowiska w godz. pon. 8.00-18.00, wt - piąt. 8.00-16.00 tel. (022) 758 30 61 wew 221.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45 budynek A I piętro, bądź wysłać pocztą na adres siedziby Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.