eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oprogramowania oraz sprzętu do rehabilitacji dla Oddziału Neurologicznego Szpitala Wolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Warszawa: Dostawa oprogramowania oraz sprzętu do rehabilitacji dla Oddziału Neurologicznego Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 235267 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, fax. 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz sprzętu do rehabilitacji dla Oddziału Neurologicznego Szpitala Wolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Zakres nr 1 1) Stołu do pionizacji - 1 szt. 2) Stołu do terapii neurologicznej - 1 szt. 3) Łóżka elektryczne - 4szt. Zakres nr 2 Programu komputerowego wspomagającego terapię zaburzeń mowy: ekspresji, rozumienia, pisania i czytania (afazji). Zakres nr 3 Komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych z pełnym wyposażeniem i oprogramowaniem. Zakres nr 4 Ciśnieniomierze - 14 szt. Zakres nr 5 Stoliki zabiegowe - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1- 4.5 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na oferowany sprzęt min. 12 miesięcy gwarancji oraz świadczyć w tym okresie usługę bezpłatnego serwisu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe 33.11.23.40 - Echokardiografy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają doświadczenie nabyte w drodze realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością netto usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Posiadają wykwalifikowaną kadrę pracownicza do wykonania zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ. 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - załącznik nr 2.1-2.5 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177 z póź. zm.) - załącznik nr 3. 4) Parametry techniczne oferowanego sprzętu - załącznik nr 4.1-4.5 5) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu certyfikatu zgodności CE dla oferowanego asortymentu - załącznik nr 5. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). 8) Foldery reklamowe, specyfikacje techniczne producenta oferowanego sprzętu w języku polskim lub instrukcja obsługi potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych w SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej SPZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Sekcja Zamówień Publicznych - Pawilon nr 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im.dr Anny Gostyńskiej SPZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Kancelaria Główna - pawilon nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stoły i łóżka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stołu do pionizacji - 1 szt. 2) Stołu do terapii neurologicznej - 1 szt. 3) Łóżka elektryczne - 4szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie terapeutyczne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programu komputerowego wspomagającego terapię zaburzeń mowy: ekspresji, rozumienia, pisania i czytania (afazji)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie terapeutyczne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowy system rehabilitacji funkcji poznawczych z pełnym wyposażeniem i oprogramowaniem + zestaw komputerowy + panel rehabilitanta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ciśnieniomierze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze zegarowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stoliki zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki zabiegowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.