eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Wykonanie projektu budowlanego na ul. Szklaną w ramach projektu Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu objętych Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Tarnobrzeg: Wykonanie projektu budowlanego na ul. Szklaną w ramach projektu Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu objętych Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C
Numer ogłoszenia: 235225 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201039 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego na ul. Szklaną w ramach projektu Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu objętych Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego na ul. Szklaną w ramach projektu Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu objętych Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 priorytet II, działanie 2.1, schemat C 1. Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z: a. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r., Nr 0 poz. 462), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z. późn. zm.), c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126), d. Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, e. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.), f. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 Nr 243.poz. 1623 z późn. zm.), g. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 25 z 2008, poz. 150 z późn. zm.), h. Ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r.( Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ), i. Ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 143, poz. 963), zwaną SPECUSTAWĄ, j. Ustawą z dnia 11 sierpnia 2001 r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz.U. z 2001 r. Nr 84, poz. 906 (z późn. zm.), k. Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.), l. Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 (z późn. zm.), m. Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 102 poz. 651 (z późn. zm.), n. Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 (z późn. zm.), o. Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 (z późn. zm.), p. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi q. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), r. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 1998 r. Nr 126, poz. 839 (z późn. zm.), s. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579 (z późn. zm.), t. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno - inżynierskie (Dz. U. z 2005 r. Nr 201, poz. 1673 (z późn. zm.), u. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r., w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych orz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 (z późn. zm.), v. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999 r. Nr 30, poz. 297), w. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępniania tych baz (Dz. U. z 2001 r. Nr 78, poz. 837), 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy 2.1. W zakresie remontu drogi przedmiot zamówienia obejmuje ulicę Szklaną na odcinku od km:0 + 000 do km:1 + 486 w granicach pasa drogowego drogi gminnej nr 122003. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać: a. odbudowę warstw konstrukcyjnych drogi wraz z podbudową z kruszywa i nawierzchnią z betonu asfaltowego, b. wykonanie poboczy z materiału kamiennego, c. odtworzenie rowów przydrożnych i budowę nowych na brakujących odcinkach, d. odbudowę przepustów i budowę nowych (w miejscach lokalizacji nowych rowów przydrożnych), e. odbudowę zjazdów i budowę nowych (w miejscach lokalizacji nowych rowów przydrożnych. 2.2. W zakresie projektu zbiornika wodnego przedmiot zamówienia obejmuje: a. wskazanie lokalizacji projektowanego zbiornika na zrzut wody pochodzącej z rowów przydrożnych z całej ulicy Szklanej, w którym następować będzie odparowanie tej wody ściekowej, b. uzgodnienie ww. lokalizacji zbiornika z Zamawiającym. Zbiornik może być zlokalizowany jedynie na terenach będących własnością: Gminy Tarnobrzeg, Miasta Tarnobrzeg na prawach powiatu ewentualnie Skarbu Państwa gdzie wieczystym użytkownikiem jest Zamawiający, c. opracowanie dokumentacji projektowej szczelnego zbiornika wodnego na odparowanie o pojemności wystarczającej do przejęcie wód z rowów przydrożnych w ulicy Szklanej, d. opracowanie projektu zagospodarowania działki w rejonie zbiornika, w tym zaprojektowanie drogi dojazdowej do zbiornika (o ile zajdzie taka potrzeba), e. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w rejonie projektowanego zbiornika (o ile zajdzie taka potrzeba). 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu umowy: a. Wykonanie wywiadu niwelacyjnego i innych badań terenowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, b. Sporządzenie mapy do celów projektowych, w tym map sytuacyjno - wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej, c. Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej d. Wykonanie dokumentacji hydrologicznej. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej e. Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji drzew i krzewów do usunięcia w zakresie niezbędnym do przygotowania wniosku o wydanie stosownego zezwolenia w tej sprawie (o ile zajdzie taka potrzeba). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF), f. Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF), g. Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 7 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF), h. Opracowanie rozwiązań projektowych dotyczących likwidacji wszystkich kolizji z uzbrojeniem technicznym terenu - nadziemnym i podziemnym, a także zjazdów, podjazdów, itp., odpowiednio wyprofilowanych uwzględniających likwidację barier komunikacyjnych. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 7 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF), i. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w rejonie zbiornika wodnego (o ile zajdzie taka potrzeba) wraz z wymaganymi prawem opiniami i decyzją zatwierdzającą wydaną przez właściwy organ zarządzający ruchem. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 4 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl w wersji elektronicznej, j. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF), k. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF), l. Sporządzenie przedmiarów robót dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF), m. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich na cały zakres, zawierających osobne zestawienie w odniesieniu do zbiornika i zagospodarowania terenu wokół zbiornika oraz osobne zestawienie obejmujące pozostałe roboty. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania dotyczącego wszystkich robót (wszystkich branż) związanych z budową zbiornika wodnego - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania dotyczącego pozostałych robót -2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF), n. Przygotowanie dokumentacji projektowej w formie elektronicznej, zawierającej wszystkie materiały niezbędne do wszczęcia procedury przetargowej, w tym: + projekt budowlany i wykonawczy (część opisowa i rysunkowa w formacie PDF) - 2 kpl., + przedmiary robót zawierające osobne zestawienie w odniesieniu do zbiornika i zagospodarowania terenu wokół zbiornika oraz osobne zestawienie obejmujące pozostałe roboty - 2 kpl.,, + szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 kpl., o. Wykonanie i opracowanie pomiarów natężenia ruchu w ulicy Szklanej z określeniem struktury rodzajowej i kierunkowej. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF), p. Sporządzenie wykazu reperów i wersję elektroniczną współrzędnych geodezyjnych dla celów obsługi geodezyjnej budowy. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej, q. Przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, r. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację inwestycji, w tym opinii Urzędu Miasta Tarnobrzega - Wydziału Spraw Komunalnych i Środowiska i opinii Zarządu Osiedla Wielowieś, s. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych budowy, przebudowy i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi, t. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z realizacją zamierzenia inwestycyjnego - o ile zajdzie taka potrzeba, u. Przygotowanie projektów umów dotyczących dysponowania nieruchomością na cele budowlane z właścicielami nieruchomości sąsiadujących z terenem projektowanej inwestycji, w przypadku konieczności wejścia na teren działek, których Gmina Tarnobrzeg nie jest właścicielem lub zarządcą, v. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do tego wniosku) - o ile zajdzie taka potrzeba, w. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie całej inwestycji będącej przedmiotem zamówienia (wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do tego wniosku), x. Formułowanie odpowiedzi zadawane przez Wykonawców, a także zainteresowanych stron w trakcie trwania postępowania o zamówienie publiczne i w trakcie prac, którego przedmiotem będzie realizacja robót wg dokumentacji projektowej, która stanowi przedmiot zamówienia, y. Sporządzenie jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach i w całym zakresie robót objętych dokumentacją projektową - o ile zgłosi Zamawiający taką potrzebę, z. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową do momentu ich zakończenia i podpisania przez komisję protokołu odbioru końcowego tych robót. 4. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póż. zm.), przez autorów opracowań (wszystkich branż). 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 6. Wykonana dokumentacja będzie branżowo wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. 7. Wykonawca dołączy do projektu wykonawczego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. Wykonawca w opracowaniu projektowym zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z uwzględnieniem rozporządzenia Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. 10. Wykonawca w terminie wskazanym przez organ wydający decyzję o pozwoleniu na budowę wniesie ewentualne poprawki, uzupełnienia czy wyjaśnienia wskazane w postanowieniu organu. Powyższe dotyczy również decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji lub innych decyzji związanych z realizacją inwestycji. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuję się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 29 , art. 30 i art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm..) W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie) , wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuści rozwiązania równoważne. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach Projektu Modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Tarnobrzeg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Priorytet II, działanie 2.1, schemat C..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Drogowa TWZ T.Żak, W.Dryś, Z.Kotulski s.c., Sienkiewicza 231B, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108855,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108855,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.