To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Zabrze: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Numer ogłoszenia: 235023 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203989 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności Dostawy żywności przeprowadzone będą własnym środkiem transportu i na własny koszt do n/w placówek: 1. Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych ul. Wyzwolenia 7 w Zabrzu 2. Sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie ul. Roosevelta 40 w Zabrzu 3. Zespół ds. Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wyzwolenia 7, Zamówienie będzie realizowane na podstawie zleceń Zamawiającego przesłanych faxem lub mailem w 2 terminach: I dostawa - ok. 29.08.2011 r. oraz II dostawa - ok. 07.12.2011 r. Dostawa do placówek musi być przeprowadzona w godzinach od 8:00 do 15:00. Gramatura oferowanego produktu nie może być niższa niż gramatura produktu wymienionego w szczegółowym kosztorysie ofertowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1-6 do SIWZ. Dostarczane wędliny (część 3), warzywa i owoce (część 2) muszą być świeże. Nabiał i tłuszcze (część 1) muszą posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Artykuły spożywcze (część 4), słodycze (część 5) i napoje (część 6) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 6 miesięcy od dnia dostawy. Słodycze nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego. Ceny poszczególnych produktów przez czas trwania umowy muszą być stałe. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 80% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 20% zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania odrębnych faktur VAT na żywność określoną w zleceniach przez Zamawiającego przeznaczoną dla Doradcy ds. Osób Niepełnosprawnych, przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze dla Zespół ds. Opieki nad Dzieckiem i Rodziną oraz dla Sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Łącznie 4 umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załącznikach do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003 r.). Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. nr 69, poz. 625 ze zmianami). Produkty wytworzone będą zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi Rozporządzeniami i aktami wykonawczymi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA NABIAŁU I TŁUSZCZY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK-CIEKOT, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3117,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,13
Oferta z najniższą ceną: 3628,13 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: DOSTAWA WĘDLIN I MIĘSA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK-CIEKOT, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3117,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,13
Oferta z najniższą ceną: 3628,13 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,13
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK-CIEKOT, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3117,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,13
Oferta z najniższą ceną: 3628,13 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: DOSTAWA SŁODYCZY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK-CIEKOT, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3117,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,13
Oferta z najniższą ceną: 3628,13 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,13
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: DOSTAWA NAPOI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK-CIEKOT, ul. Pszczyńska 89a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3117,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,13
Oferta z najniższą ceną: 3628,13 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 20/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- DOSTAWA POMP INSULINOWYCH
- Modernizacja oświetlenia
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb realizacji projektu pn. "Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Zabrzu" - część 1,2,3"
- Remont dachu budynku "D" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/14 TP/2025
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU NR 16
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bukowicach 2025/2026
- "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Wińsku w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jaćmierzu.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Sukcesywne dostawy dżemów, marmolady, powideł śliwkowych, oraz cukru do Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych w Okręgu Lubelskim w II półroczu 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.