Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Poznań: USŁUGA ZAPEWNIENIA STAŁEGO SERWISU EKSPLOATACYJNEGO
WRAZ Z ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI PRACY ORAZ WYKONYWANIEM OKRESOWEJ KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW INSTALACJI DEKONTAMINACJI ŚCIEKÓW RADIOAKTYWNYCH ZAMONTOWANEJ U ZAMAWIAJĄCEGO
W KLINICE ENDOKRYNOLOGII I PRZEMIANY MATERII
Numer ogłoszenia: 235006 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZAPEWNIENIA STAŁEGO SERWISU EKSPLOATACYJNEGO WRAZ Z ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI PRACY ORAZ WYKONYWANIEM OKRESOWEJ KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW INSTALACJI DEKONTAMINACJI ŚCIEKÓW RADIOAKTYWNYCH ZAMONTOWANEJ U ZAMAWIAJĄCEGO W KLINICE ENDOKRYNOLOGII I PRZEMIANY MATERII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa zapewnienia stałego serwisu eksploatacyjnego wraz z zapewnieniem ciągłości pracy oraz wykonywaniem okresowej konserwacji i przeglądów instalacji dekontaminacji ścieków radioaktywnych zamontowanej u zamawiającego w Klinice Endokrynologii i Przemiany Materii. ZAKRES CZYNNOŚCI SERWISOWYCH OBJĘTYCH UMOWĄ: Czynności tygodniowe: 1. Sprawdzenie ogólnego stanu instalacji. 2. Sprawdzenie poziomu wody w studzience odwadniającej i ewentualne jej odprowadzenie. 3. Sprawdzenie kondensatu w zbiorniku kondensatu kompresora i ewentualne jego odprowadzenie. 4. Sprawdzenie i uzupełnienie wody w pompach podciśnieniowych. 5. Sprawdzenie i uzupełnienie ilości środka dezynfekującego i antypianowego w instalacji dozującej instalacji powtórnego użycia wody. 6. Sprawdzenie i zanotowanie stanu napełnienia zbiorników. Czynności miesięczne: Wszystkie czynności tygodniowe. 1. Wymiana wody w pompach podciśnieniowych. 2. Sprawdzenie nastaw i działania baterii umywalkowych - ewentualna regulacja i udrożnienie. 3. Sprawdzenie nastaw i działania toalet podciśnieniowych - ewentualna regulacja. 4. Sprawdzenie działania pistoletów spłukujących toalety - ewentualna regulacja i udrożnienie. 5. Sprawdzenie działania prysznicy - ewentualna regulacja i udrożnienie. Czynności kwartalne: Wszystkie czynności miesięczne. 1. Przełączenie filtrów wody w instalacji filtracji wody instalacji powtórnego użycia wody. Czynności półroczne: Wszystkie czynności kwartalne. 1. Wymiana filtrów wody w pompach próżniowych. 2. Czyszczenie zaworów zwrotnych kulowych w zespole zaworów przy zbiornikach oraz w zespole pomp podciśnieniowych. 3. Czyszczenie zaworów prysznicy. 4. Wymiana perlatorów i sitek perlatorów w bateriach umywalkowych. 5. Wymiana dyszy pistoletów spłukujących toalet. Czynności roczne: 1. Wszystkie czynności półroczne 2. Przegląd roczny według załączonej listy Czynności dodatkowe: 1. Przepłukiwanie zbiorników po każdorazowym ich opróżnieniu, 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie i doprowadzenie do kontroli Urzędu Dozoru Technicznego. Wszystkie związane z tym koszty ponosi Wykonawca. W czasie trwania umowy niezbędne będzie dokonanie próby ciśnieniowej instalacji (do 31.12.2008r), rewizji wewnętrznej (do kwietnia 2009r), badanie okresowe 3 zbiorników (do 31.12.2008r.), badanie okresowe 1 zbiornika (do 30.10.2009r.), Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. b) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spsk2.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





