Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Warszawa: Usługa z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola - numer sprawy: 71/ZP/12.
Numer ogłoszenia: 234859 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola - numer sprawy: 71/ZP/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na zimowym i letnim oczyszczaniu dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników oraz miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego na terenie Dzielnicy Wola. 1. Zakres zamówienia przewiduje zimowe i letnie oczyszczanie z podziałem na następujące akcje: 2.1. zakres usługi zimowego oczyszczania obejmuje: 1) mechaniczne płużenie z posypywaniem dawką soli kamiennej lub drogowej w ilości 25g/m2 - przewidywana ilość 7 akcji, 2) mechaniczne posypywanie dawką soli kamiennej lub drogowej w ilości 25g/m2 - przewidywana ilość 4 akcji, 3) ręczne posypywanie mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych miejsca parkingowe SPPN, chodniki) - przewidywana ilość 6 akcji, 4) ręczne odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych miejsca parkingowe SPPN, chodniki) - przewidywana ilość 6 akcji, 5) ręczne posypywanie piaskiem (przejścia dla pieszych miejsca parkingowe SPPN, chodniki) - przewidywana ilość 3 akcji, 6) załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu (w cenie należy uwzględnić dojazd załadunek, wywóz i utylizację) - przewidywana ilość 6 akcji, 2.2. zakres usługi letniego oczyszczania obejmuje: 1) mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulic gminnych i dróg wewnętrznych (z piasku, przerostów roślinnych i innych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni, opaską przykrawężnikową oraz tzw. martwymi polami jezdni, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń - przewidywana ilość 10 akcji, 2) ręczne oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych strefy SPPN z zanieczyszczeń i przerastających chwastów, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń - przewidywana ilość 9 akcji, 3) usuwanie martwych zwierząt, z bieżącym wywozem i utylizacją - przewidywana ilość 1 akcji. 4) usuwanie innych odpadów (np. gabarytów) z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń - przewidywana ilość 3 akcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art 67 ust. 1 pkt. 6 zamawiający planuje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 28 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) na transport odpadów następujących rodzajów: - kod 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - kod 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - kod 20 03 02 - odpady z targowisk, - kod 20 03 06 - odpady ze studzienek kanalizacyjnych, - kod 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, - kod 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 2) zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeżeli wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności określonej w art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2012 r., Nr 0 poz. 391), na odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełnieniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował: 1) usługi polegające na zimowym oczyszczaniu pasów drogowych dróg publicznych, gdzie zrealizowana wartość usług wynosiła brutto minimum 400 000 zł w ramach jednej lub maksymalnie dwóch umów, 2) usługi polegające na letnim oczyszczaniu pasów drogowych dróg publicznych, gdzie zrealizowana wartość usług wynosiła brutto minimum 100 000 zł w ramach jednej lub maksymalnie dwóch umów. Zamawiający dokona oceny spełnieniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeżeli wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: 1) co najmniej trzema (3) pługoposypywarkami montowanymi na samochodach o ładowności min. 5 ton, 2) co najmniej jedną (1) pługoposypywarką o szerokości pojazdu nie więcej niż 2m, 3) co najmniej dwoma (2) pojazdami do wywozu zebranych nieczystości i śniegu o ładowności min. 5 ton, 4) co najmniej jedną (1) ładowarką o pojemności łyżki powyżej 0,5 m3. Zamawiający dokona oceny spełnieniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca podlega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcja.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Warszawie, Al. Solidarności 90, w Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 220..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Warszawie, Al. Solidarności 90, w Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 220..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





