eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Dębica: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA
Numer ogłoszenia: 234837 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty w Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838132, fax. 014 6838132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków obejmuje dostawę produktów stołówkowych w 21 placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. Dostawa obejmuje: artykuły gospodarstwa domowego, zastawy kuchenne, metalowe wyroby stołowe, naczynia do gotowania, wyroby nożownicze, sprzęt gospodarstwa domowego, wagi, meble, sprzęt kuchenny, wykładziny podłogowe i inne produkty. Szczegółowy wykaz produktów z podziałem na 21 części/pakietów podano w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. 2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnia. Ocena dokonywana będzie formułą:spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) formularz oferty, 2) szczegółowy formularz cenowy, 3) oświadczenie Wykonawcy, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostaw oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę z podaniem zakresu dostawy każdego z podmiotów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do składania oświadczenia woli, podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz Wykonawcy, reprezentowania w postępowaniach przetargowych, w tym składania ofert, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do każdego przedmiotu metryczki opisującej oferowany przedmiot; metryczka musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, zdjęcie lub rysunek, dane techniczne, wymiary, materiał z jakiego został wykonany oraz inne charakterystyczne parametry; jeżeli przedmiot jest skatalogowany Wykonawca dostawy jest zobowiązany załączyć katalog, w którym przedmiot został opisany i podać jego numer katalogowy lub wydruk takiego opisu przedmiotu ze strony internetowej; na przykład: garnek wysoki ze wzmocnionymi uchwytami, satynowany, ze stali nierdzewnej 18/10 o grubości ściany do 1,5 mm, z trójwarstwowym dnem w środku warstwy płyta aluminiowa grubości 6 mm - katalog STALGAST 1/2007 nr kat. 011320; dane te są niezbędne Zamawiającemu w celu zapoznania się z wyglądem, kształtem, wzornictwem, parametrami oraz materiałem z jakich zostały wykonane oferowane przedmioty. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca, 11) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, 13) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), 14) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw produktów stołówkowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, listy referencyjne, faktury, inne); Wykonawca musi wykazać minimum 3 zrealizowane dostawy o porównywalnym charakterze, rozpoczętych po 30 września 2005 r. i zakończonych przed październikiem 2008 r. o wartości nie mniejszej niż wartość poszczególnych części zamówienia 15) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16) w przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub większą liczbę Wykonawców (konsorcjum/spółka cywilna): 16.1) do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymienione w pkt: 4, 5, 6, 7, 8 dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; 16.2) dokumenty, załączniki i inne wymienione w pkt: 1, 2, 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 składane są wspólnie; 16.3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4, winno być wystawione zgodnie z wymaganiami ustawowymi, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna. Pełnomocnictwo może być wystawione do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 16.4) do oferty dodatkowo należy załączyć kopię umowy, porozumienie lub inny dokument, który reguluje zasady współpracy podmiotów tworzących konsorcjum lub oświadczenie wyrażające chęć zawarcia takiej umowy/porozumienia w przypadku złożenia oferty najkorzystniejszej; 16.5) termin, na jaki zawarto konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 16.6) wszelkie zapisy niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, członków konsorcjum/spółki cywilnej; 16.7) Zamawiający żąda podania zakresu dostawy dla każdego z podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
  • 3 - Gwarancja wykonawcy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica pokój nr 134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica pokój nr 132.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa w ramach programu Pomoc pańswta w zakresie dożywiania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.