Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Płock: Wykonywanie obsługi prawnej na rzecz Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy
Numer ogłoszenia: 23468 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2678452, faks 24 2628842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obsługi prawnej na rzecz Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 stanowi załącznik nr 1, a dla Części 2 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów KONTRAKT s.c., pl. Stary Rynek 4, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50184,00
Oferta z najniższą ceną: 50184,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA BARAN
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ANNA BARAN
- Kancelaria Radcy Prawnego Grzegorz Przybylski, ul. Grodzka 15 lok. 10, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72324,00
Oferta z najniższą ceną: 72324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81180,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zapytania o cenę (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): uzasadnienie prawne art. 70 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień Publicznych - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. Uzasadnienie faktyczne - przedmiotem zamówienia są ogólnodostępne, o ustalonych standardach jakościowych usługi prawnicze, wartość zamówienia została określona na kwotę 104 000,00 zł netto i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach art. 11 ust. 8. Jednocześnie z uwagi na rodzaj zamówienia - zamówienia niepriorytetowe - usługi prawnicze (nr kategorii 21 - zgodnie z załącznikiem Nr 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym) - zastosowane art. 5 ust. 1 ustawy Pzp. Zapytanie o cenę skierowane było do 5 firm, które działają na rynku lokalnym jak i krajowym oraz posiadają duże doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W niniejszym postępowaniu szacowana wartość zamówienia nie przekracza progu unijnego określonego w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa amunicji i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Warszawskiego
- Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2908W Srebrna - Draganie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego typu furgon o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 T.
- Roboty budowlane w zakresie zmiany sposobu użytkowania zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie Domu dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży"
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Wykonanie prac remontowych na obiekcie Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku przy ul. Kościuszki 20.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.