eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie - roboty uzupełniające (znak sprawy74/ZP/10)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie - roboty uzupełniające (znak sprawy: 74/ZP/10)
Numer ogłoszenia: 234673 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226681 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie - roboty uzupełniające (znak sprawy: 74/ZP/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty malarskie polegające na przygotowaniu tynków pod malowanie oraz dwukrotne malowanie ścian i sufitów: na parterze w salach lekcyjnych nr 101, 102, 103 ,127, 126,125,124,123, 114, 111, 110, 108, 143, 137, 138, 141, 136, 135, 134, 133, 131, 129, 113, 115, w korytarzu na parterze, w dwóch klatkach schodowych do wysokości I piętra, w holu wejściowym od ul. Kasprzaka oraz w holu głównym i w centrum multimedialnym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TISEL P.P.H.U. Mariusz Paciorek, Oronne 91, 08-480 Maciejowice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57524,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68496,73

  • Oferta z najniższą ceną: 68496,73 / Oferta z najwyższą ceną: 68496,73

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy kontynuacji zamówienia podstawowego, tj. wymiany instalacji elektrycznej II etap w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie w ramach którego były realizowane między innymi roboty budowlane (kod CPV 45214220-8- roboty budowlane w zakresie szkół średnich oraz kod CPV 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne). Na realizację niniejszego zamówienia zostały wygospodarowane dodatkowe środki finansowe (w wyniku oszczędności). W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2010 pod numerem ogłoszenia 151551-2010), Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto 206.280,85 zł. co stanowi równoważność 53.732,96 euro. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 13.07.2010 r. z Panem Mariuszem Paciorkiem prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą TISEL P.P.H.U. Mariusz Paciorek z siedzibą w Maciejowicach 08-480, Oronne 91. Wartość realizowanego zamówienia podstawowego wynosi netto - 145.612,77 zł, wraz z podatkiem VAT - 177.647,58 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.