eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › na pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją ProjektuREWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Go

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Warszawa: na pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją Projektu: REWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Numer ogłoszenia: 23455 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego , ul. Twarda 6, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 436 60 00, faks 0-22 436 06 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją Projektu: REWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: a) Sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 Dz.U. Nr 120/03 poz. 1133. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. b) Kierowanie realizacją kontraktu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, opiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej oraz wytycznymi Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, opiniowanie płatności, opiniowanie dodatkowych żądań wykonawcy, c) dostarczenie wykonawcy dokumentacji budowlanej robót (dokumentacji opracowanej w 2006r. na zlecenie Zamawiającego), rozwiązań dodatkowych i zamiennych; d) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; e) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; f) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie poleceń płatności; g) kontrolę i opiniowanie dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót, opiniowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenie ceny kontraktowej; h) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu; i) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót; j) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; k) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji oraz ich podsumowań kwartalnych i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych; l) sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji dla Zamawiającego w terminach zgodnych z zawartą umową; m) obsługa okresu gwarancyjnego; n) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów Zamawiającemu wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego; o) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. W zakres usługi wchodzi pełnienie nadzoru inwestorskiego, który obejmuje nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi i konserwatorskimi w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej oraz w razie konieczności zapewnienie nadzoru autorskiego. Na każdym etapie prac Menedżer Nadzoru Kontraktu jest zobowiązany do informowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu o wszelkich odkryciach i zmianach projektu mających wpływ na zachowanie zabytku. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, sprawdzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art 45 ust. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego prowadzone w Citi Banku Handlowym nr 23 1030 1508 0000 0005 0294 3006 - przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności : 4.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 4.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art.46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w biurze Zamawiającego - Warszawa, ul. Grzybowska 2 lokal 44.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1, 2, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1.1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 1.2. dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia w specjalnościach: a) kierownik zespołu powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w praktycznej realizacji procedur nadzorowania inwestycji finansowanych zgodnie ze standardami UE (wymagane przedstawienie curriculum vitae) oraz udokumentowane doświadczenie w nadzorowaniu robót przy obiektach zabytkowych. b) inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych, c) inspektor nadzoru robót sanitarnych, d) inspektor nadzoru robót elektrycznych i telekomunikacyjnych, e) inspektor nadzoru robót konserwatorskich, f) inspektor nadzoru prac archeologicznych, Wymagane jest min. 3 letnie doświadczenie przy realizacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków od momentu uzyskania stosownych uprawnień, lub wykaz takich obiektów z opisem zakresu robót (co najmniej 3 obiekty) poświadczony przez odpowiedni organ nadzoru konserwatorskiego. Menedżer Nadzoru Kontraktu zobowiązany jest wykazać przynajmniej po jednej osobie do objęcia nadzoru o w/w kwalifikacjach, 1.3. wykazanie się dysponowaniem średnio 10 etatowych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pod pojęciem pracownik etatowy należy rozumieć pracownika zatrudnionego na umowę o pracę na czas nieokreślony i w pełnym etacie, 1.4. wykazanie się pełnieniem funkcji o analogicznym zakresie obowiązków do objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający oczekuje oświadczenia o pełnieniu samodzielnie funkcji o analogicznym zakresie obowiązków dla inwestycji o min. wartości 6,0 mln złotych lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole wykonującym zadanie o analogicznym zakresie obowiązków do objętego zamówieniem przy inwestycji o wartości równoważnej min. 12 mln złotych, realizowanej wg jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures. 1.5. wykazania się minimalnym obrotem w wysokości min. 1,5 mln zł, łącznie w latach obrotowych 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.6. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej sześciocyfrową, 1.7. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł.; 1.8. wykazanie się nie zaleganiem z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać partnerzy łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia - oferenci, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny. 3. Oferenci zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 3.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ. 3.2. Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez firmy występujące wspólnie należy podać firmy (nazwy) oraz dokładne adresy wszystkich firm składających ofertę wspólną z podaniem lidera). 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - oryginał. 3.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu oferenta, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania oferenta (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Ponadto koniecznym jest załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w siwz oraz ponumerowanie i parafowanie przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji wszystkich stron oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (według zał. Nr 4), 1.2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom (według zał. Nr 4) 2. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i telekomunikacyjnych z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnień konserwatorskich i archeologicznych lub udokumentowanego doświadczenia (potwierdzonego przez właściwy organ nadzoru konserwatorskiego) o nadzorowaniu prac przy obiektach zabytkowych. 3. W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków (minimum 3 kontrakty) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz prac w zakresie pełnienia samodzielnie funkcji o zakresie analogicznym do objętego niniejszym zamówieniem dla inwestycji o minimalnej wartości 6 mln złotych - lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole przy inwestycji o wartości równoważnej min. 12 mln złotych, realizowanych wg którejś z następujących procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA SAPARD contract procedures. 4. W celu potwierdzenia, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. Sprawozdanie finansowe albo bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku oferentów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności - za lata 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym oferent posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta na kwotę co najmniej sześciocyfrową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł. Uwaga : W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane w pkt. 2.1.-2.4. niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy oferent. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez oferentów. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową. (Główny partner musi spełnić 50% wymogów doświadczenia w wykonywaniu określonych przetargiem czynności, a każdy z pozostałych musi spełnić 20% tego wymagania), stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania -/zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiększona o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi, W przypadku, gdy Oferent uczestniczy w więcej niż w jednej ofercie, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Oferenta zostaną odrzucone. 4.4. Potwierdzenie wniesienia wadium - kopia potwierdzenia. Uwaga - Oferent, którego oferta została wybrana, najpóźniej do dnia zawarcia umowy dokona na rzecz Zamawiającego cesji praw z polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją niniejszego zastrzeżenia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1, 2.3., 2.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.1. i 5.3. oraz 5.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego ul. Grzybowska 2 lokal 44 00-131 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego ul. Grzybowska 2 lokal 44 00-131 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.