eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › na pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją ProjektuREWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Go

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Warszawa: pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją Projektu: REWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Numer ogłoszenia: 31444 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23455 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego, ul. Twarda 6, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 436 60 00, faks 0-22 436 06 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Menedżera Nadzoru Kontraktu nad realizacją Projektu: REWITALIZACJA RENESANSOWEJ SYNAGOGI W ZAMOŚCIU NA POTRZEBY SZLAKU CHASYDZKIEGO ORAZ LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usługi obejmuje: a) Sprawdzenie i aktualizację dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 Dz.U. Nr 120/03 poz. 1133. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. b) Kierowanie realizacją kontraktu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, opiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej oraz wytycznymi Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, opiniowanie płatności, opiniowanie dodatkowych żądań wykonawcy, c) dostarczenie wykonawcy dokumentacji budowlanej robót (dokumentacji opracowanej w 2006r. na zlecenie Zamawiającego), rozwiązań dodatkowych i zamiennych; d) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; e) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; f) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, wystawianie poleceń płatności; g) kontrolę i opiniowanie dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót, opiniowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenie ceny kontraktowej; h) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu; i) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót; j) udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; k) sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji oraz ich podsumowań kwartalnych i przedstawianie ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych; l) sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji dla Zamawiającego w terminach zgodnych z zawartą umową; m) obsługa okresu gwarancyjnego; n) sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów Zamawiającemu wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego; o) sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. W zakres usługi wchodzi pełnienie nadzoru inwestorskiego, który obejmuje nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi i konserwatorskimi w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej oraz w razie konieczności zapewnienie nadzoru autorskiego. Na każdym etapie prac Menedżer Nadzoru Kontraktu jest zobowiązany do informowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu o wszelkich odkryciach i zmianach projektu mających wpływ na zachowanie zabytku. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, sprawdzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 229500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiy Mechanizmy Finansowy.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAMOJSKA DYREKCJA INWESTYCJI ZDI SPÓŁKA Z O.O. UL. JANA KIEPURY 6 22-400 ZAMOŚĆ, UL. JANA KIEPURY 6, 22-400 ZAMOŚĆ, 22-400 ZAMOŚĆ, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229500
  • Oferta z najniższą ceną: 229500 oferta z najwyższą ceną: 229500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.