eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MietkówZakup infrastruktury IT związanej z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Gminy Mietków



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup infrastruktury IT związanej z podniesieniem poziomu
cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Gminy Mietków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mietków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Mietków

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-081

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 316 81 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mietkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mietkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup infrastruktury IT związanej z podniesieniem poziomu
cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Gminy Mietków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5198e13b-bb55-45be-93f4-f9d62d478eb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup infrastruktury IT związanej z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania urzędu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mietkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Oc.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) infrastruktury IT i usług związanych z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Gminy Mietków („Urząd”).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę klastra dwóch serwerów fizycznych zapewniającego wysoką dostępność (HA),
b) dostawę oprogramowania systemowego do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA) wraz z licencjami dostępowymi,
c) rozbudowę platformy wirtualizacyjnej o funkcjonalność klastra wysokiej dostępności i możliwość migracji maszyn na gorąco pomiędzy hostami,
d) instalację i konfigurację serwerów wraz z oprogramowaniem przez wyspecjalizowany personel posiadający stosowne kwalifikacje,
e) dostawę urządzeń do podtrzymywania zasilania serwerów,
f) dostawę zarządzalnych przełączników sieciowych dla zapewnienia obsługi VLAN, MACsec oraz standardu 802.1X,
g) dostawę oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej w środowisku z wirtualizacją maszyn.
Szczegółowo przedmiot i zakres zamówienia zostały określone w załączniku nr 1. do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pierwszej dostawy w ramach zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca posiadał:
- środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
2.Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada certyfikat stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015 (lub późniejszą) na projektowanie, sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych,
2) posiada certyfikat stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017 (lub późniejszą) na projektowanie, sprzedaż i wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych,
3) w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na dostawie sprzętu komputerowego, w tym min. 2 (dwa) serwery, na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
4) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jednym) specjalistą posiadającym uprawnienia (certyfikat) inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych serwerów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z załącznikami,pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mietkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.