Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników i uczestniczek projektu pt. Business class podlaskiego biznesu WND-POKL.08.01.01-20-096/12.
Numer ogłoszenia: 234557 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników i uczestniczek projektu pt. Business class podlaskiego biznesu WND-POKL.08.01.01-20-096/12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników i uczestniczek projektu pt. Business class podlaskiego biznesu WND-POKL.08.01.01-20-096/12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Zakres zamówienia: 1.Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez Koordynatorkę projektu lub Asystentkę projektu pn. Business class podlaskiego biznesu, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012 r.), w ramach organizowanych szkoleń. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało sie szkolenie, b)przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.), c)świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, d)dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Zamawiający wymaga, aby napoje gorące były podawane w termosach/warnikach; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone; e)zapewnienia obsługi kelnerskiej (zapewnienie osoby/osób, które przygotują catering oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po cateringu), f)estetycznego podawania posiłków, g)dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia; h)zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach. 4.Zamawiający każdorazowo zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że: - szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób, - łączna liczba dni szkoleniowych: 21 dni, - szacunkowa ilość zestawów: 168 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), - miejsce świadczenia usługi:Suwałki. 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi wyżywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi wyżywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi wyżywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania: a)Przerwy kawowej; b)lunchu. 7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w szkoleniu co najmniej: a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej; b)1 filiżanki herbaty czarnej; c)1,5 l wody mineralnej do wyboru spośród wody niegazowanej oraz gazowanej, podawane w równych ilościach (w butelkach); d)Ciastka; e)Cukier biały. 8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w szkoleniu co najmniej drugiego dania: a)Przykładowa propozycja menu: filet z ryby + frytki + surówka; kolet de volaille + frytki +surówka; kotlet schabowy + ziemniaki + surówka; pierś kurczęca + ryż + surówka. b)Dania winny być podawane na gorąco. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. 10.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkoleń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pt. Business class podlaskiego biznesu WND-POKL.08.01.01-20-096/12 - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWEM HANDLOWO - USŁUGOWO - TRANSPORTOWYM NIKA MONIKA GICZEWSKA, KURIANKI I 18, 16-420 RACZKI, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3469,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3084,48
Oferta z najniższą ceną: 3084,48 / Oferta z najwyższą ceną: 3326,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy - Prawo zamówień publicznych, są spełnione dwie przesłanki: usługi cateringowe są usługami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich Dz. U. Nr 224, poz. 1795). Istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Usługi cateringowe nie wymagają skomplikowanego opisu o dużym stopniu złożoności. Są typowe i proste, ponieważ są w pełni porównywalne, a jedynym różnicujący je kryterium jest cena. Ponadto usługi cateringowe są popularne, masowe, odpowiadają standardowym wymaganiom, nie wymagają indywidualnego, specjalistycznego podejścia ani szczególnych kwalifikacji. O powszechnej dostępności świadczyć może wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się świadczeniem usług cateringowych, które spełniają określone wymogi. Tryb zapytania o cenę jest powszechnie dostępną metodą udzielenia zamówienia publicznego w przypadku zamówień typowych i prostych.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego szkolenia dla pracowników GDOŚ oraz rdoś pn."Oddziaływanie górnictwa podziemnego na stan wód podziemnych i powierzchniowych".
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.