Ogłoszenie z dnia 2025-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00024524/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00041822/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00059481/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości – artykułów higienicznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 395 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucsum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ucsum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-514dc725-6286-4dd0-b746-023de6903f971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Leczniczo-naukowy ośrodek Uniwersytecki - Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości – artykułów higienicznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514dc725-6286-4dd0-b746-023de6903f97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020273/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości – artykułów higienicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UCS/01/2025/TP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości – środków higienicznych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej Części Zamówienia.
3. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawy
4. Muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
6. W przypadku użycia w SWZ oraz jego załącznikach, opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie Ustawą Pzp. Produktem równoważnym są produkty o tym samym składzie, dawce, jak dla produktu referencyjnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia i w konsekwencji obniżenia maksymalnej wartości Przedmiotu Umowy o 40 %. Tym samym minimalna wartość świadczenia ze strony Zamawiającego w przypadku zaoferowania towaru zgodnego z wymogami SWZ i umową wynosi 60% wartości maksymalnej Przedmiotu Umowy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem, a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w sposób nie oddziałujący negatywnie na przydatność oraz walory użytkowe i jakościowe, na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, o ile to jest wymagane.
9. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
10. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
11. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj. Plac Akademicki 17, 41-902 Bytom oraz do lokalizacji w Zabrzu, ul. Traugutta 2 w zależności od wskazania w zamówieniu, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
12. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 4 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin ten podlega ocenie jako jedno z Kryteriów oceny.
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty, których termin przydatności (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia) nie będzie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
14. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
15. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu bezpieczeństwo ochrony danych, rzetelność, terminowość realizacji zleceń oraz sprawność w działaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116258,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116258,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116258,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ALGA Paweł Pinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 250978901
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: Wierzbno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116258,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny dla jednostek organizacyjnych WUM
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.