Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Chojnice: usługa udzielenia kredytu
Numer ogłoszenia: 234522 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa udzielenia kredytu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1. udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu w kwocie do 1 200 000 PLN słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00 100 CPV 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 2. okres kredytowania: 05 grudzień 2008 r. - 05 grudzień 2012. 3. terminem udzielenia kredytu jest dzień wpłaty środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Uruchomienie kredytu przewiduje się na 05.12.2008 r. z możliwością podziału na dwie transze: I transza w wysokości 600 000,00 zł w terminie 05 grudzień 2008 r. II transza w wysokości 600 000,00 zł w terminie do 17 grudnia 2008 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmianę ilości transz, kwot, terminów i zmniejszenia wielkości kredytu w sytuacji, której nie można przewidzieć w momencie sporządzania SIWZ. W przypadku nie wykorzystania kredytu do końca roku zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części niewykorzystanego kredytu. 4. Okres spłaty kredytu i odsetek: określony jest w tabeli nr 1. 5. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat związanych z tytułu przedterminowej spłaty kredytu. 6. Spłata kredytu i odsetek następować będzie wg poniższej tabeli w tym: a) spłata odsetek z karencją do 05 stycznia 2009 roku (pierwsza wpłata odsetek nastąpi 05 stycznia 2009r. b) spłata kapitału z karencją do 04 stycznia 2010 roku ( pierwsza spłata raty kapitału nastąpi 05.01.2010 r.) 7. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o stawkę WIBOR 1M (dla depozytów 1-miesięcznych) publikowaną na stronie WIBOR serwisu Reutera o godz. 11.00 czasu warszawskiego i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku ( do dwóch miejsc po przecinku). 8. Zmiana stawki WIBOR 1M (dla depozytów 1-miesięcznych) będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego miesiąca w miesięcznych okresach obrachunkowych w oparciu o stawkę publikowaną, 20-go dnia każdego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, na stronie WIBOR serwisu Reutera o godz. 11.00 czasu warszawskiego (do dwóch miejsc po przecinku). W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M na 20-ty dzień każdego miesiąca, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M. 9. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres miesiąca, od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała. 10. Rata i odsetki będą płatne na początku każdego miesiąca tj. do 5-go. Jeżeli dzień 5-go w miesiącu będzie dniem uznanym za ustawowo wolny od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzi działalność adekwatną do przedmiotu zamówienia 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. B. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt A ppkt 1) i ppkt 4). Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych lub stosowny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwagi: - wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w dziale 15 pkt 5 i 7 siwz, - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Chojnicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: " Budowa ulicy Głogowej w Chojnicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. " Budowa świetlicy przy ulicy Jedności w Chojnicach "
- Przebudowa istniejącego zbiornika "Karolewo" wramach projektu: "Zwiększenie poziomu adaptacyjności oraz odporności na negatywne skutki zmian klimatu w mieście Chojnice"
- Budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu mieszkaniowym w Chojniczkach - ul. Pogodna, Spokojna i Miła - etap I
- Budowa ulicy Polnej w miejscowości Swornegacie
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





