Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Wrocław: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 234409 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Dawida 9/11, 50-527 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 7964560, 7964555, fax 7964561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcdn.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2.Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3.Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4.W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne Zadanie nr I - Sprzęt biurowy. Zadanie nr II. Sprzęt komputerowy: Zadanie nr III. Przyrządy optyczne Zadanie nr IV. Akcesoria komputerowe Zadanie nr V. Sprzęt sieciowy Zadanie nr VI. Oprogramowanie Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.13.00 - Platformy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.13.00 - Platformy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3. Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcdn.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ul. Wł. Dawida 9/11, 50-527 Wrocław tel. (071) 796-45-60, fax (071) 796-45-61,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 15:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat WCDN..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2.Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3.Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4.W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr I - Sprzęt biurowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania. CPV 302113000-5, 30213300-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2.Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3.Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4.W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr II. Sprzęt komputerowy:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania. CPV 302113000-5, 30213300-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr III. Przyrządy optyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania. CPV 302113000-5, 30213300-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr IV. Akcesoria komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania. CPV 302113000-5, 30213300-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr V. Sprzęt sieciowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania. CPV 302113000-5, 30213300-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup sprzętu biurowego, komputerowego, przyrządów optycznych, akcesoria komputerowych, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania z podziałem na zadania CPV 302113000-5, 30213300-8 2. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę: max 48 godzin liczone od daty pisemnego zgłoszenia za pośrednictwem faksu, ( telefonicznie, faksem lub mailem ). 3. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. W przypadku materiałów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny Produkt równoważny należy opisać poprzez parametry - pamięć, prędkość itp. Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. Zadanie nr VI. Oprogramowanie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.13.00-5, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Kamień, w ramach projektu pn.: "Nowa jakość kształcenia w Gminie Kamień"
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów wraz z akcesoriami
- Dostawa sprzętu komputerowego według 6 części
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





